Twitter Schuurmans (vuurwerkbestelling)

Beetje raar dat ze melding maken van vuurwerkbestelling. Op die site is nog niks te vinden ... :bonk:

Idd. Heb het even bekeken... helaas nog geen filmpjes, maar ziet er tot nu goed uit.... Nu nog de beelden...

Dat zei ik zonet ja... maar op die site staat ook de sky-line collectie.. ,die was toch niet van Schuurmans??

Het kan zijn dat ze een deel van de collectie van Beko willen gaan voeren wat goed mogelijk is omdat Beko en Schuurmans beide hun producten uit de zelfde fabriek halen, en volgens mij werken deze 2 importeurs samen (correct me if i'm wrong)

Het kan zijn dat ze een deel van de collectie van Beko willen gaan voeren wat goed mogelijk is omdat Beko en Schuurmans beide hun producten uit de zelfde fabriek halen, en volgens mij werken deze 2 importeurs samen (correct me if i'm wrong)

Dat klopt. Er zijn ook veel dealers die een collectie hebben bestaandde uit schuurmans producten en die Skyline collectie, dat had de plaatselijke dealer hierzo ook. Vandaar dat hij er bijstaat denk ik. Veel winkels werken met het vuurwerkbestelling script en dan is het wel zo handig dat Skyline er ook bijstaat he..... :wink:

Twitter

'Owja, de container is ook weer leeg'
p59qj.jpg

Grappige foto vond ik het wel, alleen duurde het bij mij even voordat ik het hoofd rechts zag:p Die dozen zijn veel leuker... of, nahja, de inhoud:rolleyes:

lekker veel Shogun dingen komen er bij Schuurmans bij zeg, heb ik toch een zwak voor. Die Imperial collectie lijkt voornamelijk kleinere cakes te bevatten, ook wel 'ns leuk.

Back
Bovenaan