Kingdom of Peace

Ziet er super uit, daar twijfel ik niet over. Echt zo'n effect waar ik van hou.
Maar meer als 35 euro betaal ik er niet voor!

De burst is nogal slap bij deze cakes. Dat was bij de meeste cakes van FU het geval. Weet niet hoe het dit jaar is.

Deze moet je niet kopen om de burst. Vermoedelijk knalt een zware burst het effect kapot. Maar dan nog, echt slecht is de burst niet. Gewoon gemiddeld.

Deze moet je niet kopen om de burst. Vermoedelijk knalt een zware burst het effect kapot. Maar dan nog, echt slecht is de burst niet. Gewoon gemiddeld.

Ben ik het gedeeltelijk mee eens. Het is een sierlijk effect en daar is een harde burst niet een must, maar er zijn ook cakes waar Willows in zitten die ook een harde burst hebben en het effect toch goed blijft. Zoals bij bv. de Big-19/Extreme salute.

Ben het wel met jupiler eens.Een harde burst past niet bij deze cake.
Dit is gewoon echt een cake voor het mooie rustige effect.

Hier een filmpje van d3vyy

Wat een mooie cake zeg, burst boeit niet bij dit soort mooie cakes vind ik:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als ik naar dit filmpje kijk, vind ik qua effect enige gelijkenis.

Hoe zou een fanshaped pot van de Kingdom of Piece het doen? 49 schots bakje net zoals op het filmpje?

de cake I shape houden of bedoel je hem hetzelfde houden als op het filmpje ?:p
als uitbreiding zie ik zoiets echt wel zitten, crackling palm finale erin hoppa.

I shape houden,en geen crackling palm. Is een sierlijke cake,lekker rustig.

Laatst bewerkt:
die crackling palm hoeft ook niet in de I shape versie maar zou royal komen met deze cake in shape zou ik graag een crackling finale komen.
en de I shape mag zeker gewoon blijven hoor :p

Deze houding en een fashaped versie erbij zou ook kunnen denk ik. Het rustige effect op zich kan net iets dikker worden door meervoudige boeketten, zonder dat het meteen te grof wordt.

Back
Bovenaan