Twisting Dahlias [Compound] *NIEUW 2025*

Dat is even een hele domper.
Komen de andere GBV producten waar spinners in zouden zitten wel met spinners binnen of is het er bij allemaal uitgehaald? Dit ivm vervangende producten vragen.
Zeker erg jammer maar ligt het nou aan mij of zijn de kleuren ook ineens een stuk slechter uitgevoerd en minder fel, ook mist de kleur blauw bij de tweede video @vanderelst kan jij hierop toelichting geven of dit zo is en waarom?

Goedemiddag,

Ik heb jullie vragen uiteraard gezien, maar kon ze nog niet eerder beantwoorden.
Al met al heeft het niet mee gezeten, door alle discussie over de aanpassing van de RAC waar deze effecten ineens potentieel verboden waren hebben we de productie moeten vertragen. Daar ging de zomerstop in, en nog steeds was er geen duidelijkheid. De zomerstop duurde ook nog eens erg lang, waardoor ook in September productietijd verloren ging.

Hierdoor hebben wij de keus moeten maken om dit artikel zonder de spinners te produceren.
We snappen dat dit een domper is, maar het was zo, of het hele product stopzetten.

Hieronder de nieuwe productvideo:

Mocht je het product al gekocht hebben, en echt niet kunnen leven met de versie zonder spinners, kun je uiteraard je bestelling laten annuleren.
Maar ik hoop dat jullie de situatie begrijpen, en het product alsnog mooi genoeg vinden, ook zonder spinners.

Jasper
Dank voor de helderheid!

Oei mooi balen wat een verwaring zeg nu mag die spinners wel
Met spin zonder spin effect op zich is wel mooi maar 80 x het zelfde
vindt zelf niet intressant . Uit werking is ziet er wel heel goed uit leuke kleurtjes en spreiding is ook goed 👍😊

Ontzettend zonde, maar heel goed dat hier gelijk duidelijkheid over wordt gegeven! Kunnen die pannekoeken in Den Haag nog wat van leren

Goedemiddag,

Ik heb jullie vragen uiteraard gezien, maar kon ze nog niet eerder beantwoorden.
Al met al heeft het niet mee gezeten, door alle discussie over de aanpassing van de RAC waar deze effecten ineens potentieel verboden waren hebben we de productie moeten vertragen. Daar ging de zomerstop in, en nog steeds was er geen duidelijkheid. De zomerstop duurde ook nog eens erg lang, waardoor ook in September productietijd verloren ging.

Hierdoor hebben wij de keus moeten maken om dit artikel zonder de spinners te produceren.
We snappen dat dit een domper is, maar het was zo, of het hele product stopzetten.

Hieronder de nieuwe productvideo:

Mocht je het product al gekocht hebben, en echt niet kunnen leven met de versie zonder spinners, kun je uiteraard je bestelling laten annuleren.
Maar ik hoop dat jullie de situatie begrijpen, en het product alsnog mooi genoeg vinden, ook zonder spinners.

Jasper
Ik vind deze persoonlijk veel
Mooier, reden? Omdat de boeketten vanwege het wegvallen van de spinner veel voller lijken. Ik zie nu 4 Massive’s en laat dat mijn al time favorit zijn 🥰🥰🥰 laat ik hopen dat de kleuren wel nog goed aanwezig zijn, dan bestel ik hem meteen.

Ik heb ook eens een screenshot gemaakt van de film. Als je het juiste moment te pakken krijgt zie ik meer dan genoeg kleuren, alleen blauw “lijkt” weg.. voor de rest helemaal niks mis mee!! Ik zie vooral veel meer blinker wat mij persoonlijk dan weer erg blij maakt.

IMG_8404.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik vind deze persoonlijk veel
Mooier, reden? Omdat de boeketten vanwege het wegvallen van de spinner veel voller lijken. Ik zie nu 4 Massive’s en laat dat mijn al time favorit zijn 🥰🥰🥰 laat ik hopen dat de kleuren wel nog goed aanwezig zijn, dan bestel ik hem meteen.
Ik heb hem ook besteld we gaan het zien hoe de kleuren zijn, als het lijkt op de massive ben ik blij :)

Back
Bovenaan