Twist 'n Shoutje

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 114
Artikelnaam: Twist 'n Shoutje
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 8,80 gr.
Aantal Schoten: 16 schots
Effectomschrijving: De klassieke fluiter in compacte uitvoering! Let op: de effecten blijven even krachtig.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €.1,99.. 3 halen 1 betalen

114_twistn_shoutje.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Laatst bewerkt:
Dit vind ik echt te duur voor een 16 shots fluitpotje. Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar te koop zien staan 2*25 shots voor 1.95 ofz. Maar 2 euro voor een 16 shots betalen gaat me toch echt iets te ver. Dat neemt niet weg dat het een heel leuk product is!

Bij veel dealers had je er vorige jaar 4 voor 5 euro. Dan is dit wel duur ja. Vind echt weer iets voor lesli :p

Ach, ik haal die van beko of cafferata dan wel. Lesli heeft gelukkig ook nog ander spul dat wel beter is. En als je de keuze hebt uit veel merken dan zijn de keuzes snel gemaakt :)

ze staan gewoon 444, en ehh. 2:shy:

dat komt denk ik omdat het een dummie is.
bij mijn fluitbakken dummie's ontbreken ook pijltjes:p

Wanneer je de foto vergroot zie je duidelijk dat het gewoon 4x4 hoort te staan maar dat er op verschillende plaatsen een aantal pijltjes missen.

ze staan gewoon 444, en ehh. 2:shy:

dat komt denk ik omdat het een dummie is.
bij mijn fluitbakken dummie's ontbreken ook pijltjes:p

volgens mij staan er rijen van 5. dus ik denk niet dat er pijltjes missen hier.
volgens mij moet dit gewoon kloppen.
Overigens zou ik het slordig vinden als de productfoto niet zou kloppen.

Het lijkt ook dat er pijltjes missen idd, maar als deze erbij komen dan klopt het aantal 16 niet meer.
greetzz

Denk dat de pijltjes ver naar beneden zitten in het blokje. Is vaak met die pijltjes. Daardoor zie je msischien niet. Ach, het blijft gissen. Wordt eens kijken straks naar de daadwerkelijke dummy in de winkel.

Zullen we maar back ontopic gaan? Want emt die foto komen we er toch niet uit denk ik :p

Denk dat de pijltjes ver naar beneden zitten in het blokje. Is vaak met die pijltjes. Daardoor zie je msischien niet. Ach, het blijft gissen. Wordt eens kijken straks naar de daadwerkelijke dummy in de winkel.

Zullen we maar back ontopic gaan? Want emt die foto komen we er toch niet uit denk ik :p

Back on-topic inderdaad. En als je mij vraagt om back on-topic te gaan zeg ik 1 ding: dit fluitpotje is te duur.

Back
Bovenaan