Alpeco Fireworks [Kapellen]

Uuu..nee wist er niks van af die nieuwe 500 grams cakes.
Maar ze hebben wel grote dozen met meerderen cakes er in door gelont !

Die hebben ze volgens mij als sinds afgelopen jaar of misschiens al twee jaar als ik mij niet vergis.

Die zijn er inderdaad alweer bijna 3 jaar zelfs. Zijn leuke doorlontprojecten voor de consument, alleen wij kunnen dat natuurlijk veel beter, voor een lagere prijs.

Die zijn er inderdaad alweer bijna 3 jaar zelfs. Zijn leuke doorlontprojecten voor de consument, alleen wij kunnen dat natuurlijk veel beter, voor een lagere prijs.

De tijd gaat snel dan pfff en inderdaad zijn de boxen die zij aanbiedingen niet bepaald scherp geprijst.

Dat was geen 2". 30mm bij mijn weten. Ik vond de rode variant trouwens mooier.
De 16s Palm Tree potten terughalen zou helemaal gaaf zijn.

Dat was geen 2". 30mm bij mijn weten. Ik vond de rode variant trouwens mooier.
De 16s Palm Tree potten terughalen zou helemaal gaaf zijn.

Ik heb van bonbridge nog nooit zulke grote effecten uit een 30 mm tube zien komen dus daarom ga/ging ik van 2 inch uit :)

7/ Kan ik als particulier bij u knalvuurwerk kopen ?
Een buitenlandse particulier (die in het buitenland woont) kan bij Alpeco knalvuurwerk kopen zonder enige toelating, op voorwaarde dat hij dit vuurwerk ook naar het buitenland meeneemt. Elke particuliere inwoner van België moet wel een schriftelijke toelating kunnen voorleggen, die moet aangevraagd worden in de gemeente waar hij of zij woont.

Dus waar valt dit onder? Ik zoek namelijk vlinders nitraten enz, ken ik dat gewoon meenemen?

Dus waar valt dit onder? Ik zoek namelijk vlinders nitraten enz, ken ik dat gewoon meenemen?

Ja jij kunt hier gewoon je vuurwerk aanschaffen, echter ben je wel in overtreding volgens de nederlandse wet omdat nitraten etc in NL verboden zijn. Voor de belgische wet ben je terwijl jij je in Belgie bevind niet strafbaar met dat vuurwerk.

Ja jij kunt hier gewoon je vuurwerk aanschaffen, echter ben je wel in overtreding volgens de nederlandse wet omdat nitraten etc in NL verboden zijn. Voor de belgische wet ben je terwijl jij je in Belgie bevind niet strafbaar met dat vuurwerk.

Maar wat ik bedoel is, moet ik een kvk hebben? Of ken ik gewoon bij de toonbank bestellen en afrekenen.

Huh raar, ik dacht dat er ergens zoiets stond.

dat zijn waarschijnlijk hele berichten van een paar jaar geleden, toen kon je bij Alpeco mits je over de vereistte papieren beschikte ( kvk etc )proffesionele blokken, zware knallers, rollen etc kopen. Nu is die regel er in principe uit, want voor prof moet je tegenwoordig meer overleggen dan alleen de kvk.

BERMUDA DRIEHOEK 20 stuks 5 euro

BIG SPANISH CRACKER 50 stuks 30 euro

EL GORDO 25 stuks 13,50

MULTI THUNDER 19 SHOTS 6 stuks 12,50

THUMPING THUNDER 40 stuks 20 euro

TITANIUM THUNDER 10 stuks 5 euro

Viola mijn lijstje

Ik denk dat de laatste uren van Alpeco heeft geslagen, ik lees namelijk net ergens dat de FIOD daar is langs geweest en dat ze de laatste twee weken al gesloten zijn. Mocht dat waar zijn vind ik het toch jammer want het is toch weer een winkel die ooit goed stond aangeschreven :(

Naar alle waarschijnlijkheid is het figuurlijke nekschot gegeven.
Daar men het daar alleeen nog van de laatste aantal weken moest hebben.
Ik ga ervan uit dat Alpeco afgelopen is.

gr

Back
Bovenaan