Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

Even off topic.. maar waarom is dit effect zo lastig? En waarom zit het altijd in cylinder shells? Antwoord mag via pm.

omdat je kokertjes moet gebruiken om dit effect te bereiken en deze bijna niet in 30mm bombettes passen.

Tourbillions/farfalle bommen zijn bijna altijd cylindrisch omdat de inserts dat ook zijn.

Tot onze grote spijt moeten we jullie vermelden dat we deze unieke cake niet laten verschepen.
Bij de steekproef is een constructie fout naar voren gekomen waardoor we deze vervelende keuze hebben moeten maken.
Dit nadeel heeft ook een voordeel op dit product maar daar kom ik in 2017 op terug:angel:

gr
Evolution Fireworks

Jammer dat deze er (nog) niet komt. :shy:
Bedankt voor de open communicatie. :yes:

En bedankt dat je ons nu nieuwsgierig maakt. :bonk:
:p

Eddy.

jammer ja, en hoe zit het met de andere twee potentiele beauty's van deze lijn, of zijn we overgeleverd aan de 2 nieuwe pangu boxen?

Jammer, maar begrijpelijk. Als alle importeurs nu eens zo dachten. Better safe than sorry!

Begrijpelijk. Jammer voor diegene die em al besteld hadden. Misschien nog een oplossing vanuit evolution?

Tot onze grote spijt moeten we jullie vermelden dat we deze unieke cake niet laten verschepen.
Bij de steekproef is een constructie fout naar voren gekomen waardoor we deze vervelende keuze hebben moeten maken.
Dit nadeel heeft ook een voordeel op dit product maar daar kom ik in 2017 op terug:angel:

Okay Marchell, wat is het voordeel waar je het toen over had. Ik ben heel nieuwsgierig :angel:

Is het lastig om de break een bepaalde kant op te krijgen?
Ik was namelijk niet zo weg van deze cake, maar afentoe is hij toch wel heel mooi. Voorwaarde is dan wel dat de break loodrecht op de kijker gericht is, dan krijg je echt dat tourbillon effect.
Als het effect net gedraaid is lijkt het (in mijn ogen) net een mislukte kleine palm.

dat is zeker lastig, dat zie je ook wel met shells met smileys. Het is nagenoeg onmogelijk om iets precies een bepaalde richting uit te laten draaien.
greetzzz

Gewoon meer van kopen:p dan zullen er vast wel enkele schoten in de goede richting tot ontploffing kopen. Net zoals bij de rocket boom pijlen, meeste nemen toch wel gauw 2 pakken mee met de hoop dat de pijl met de smiley de goede kant op wijst.

Dit is mij ontschoten en had t filmpje nog niet gezien! Wat een prachtig effect en ik hoop dat die er fit jaar echt weer bij is... Prachtig!!

Zelf niet aan toegekomen afgelopen jaar, maar wat een pareltje zeg. Zeker eentje om even in de gaten te houden!

Edit: Oh, dit is die tourbillon cake die niet kwam... heel anders inderdaad. Gewenste effect toch niet haalbaar?

Laatst bewerkt:
Is hier wel de juiste cake afgestoken? Komt helemaal niet overeen of zelf in de buurt van de film uit post #20.

Herken hier geen "tourbillion" effect in...

Back
Bovenaan