Twelve O'Clock

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1429
Artikelnaam: Twelve O' Clock
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Purple tail to golden palm with purple peony, red tail to golden palm with red peony, silver tail to golden palm with silver peony, golden tail to golden crackling willow.
Tijdsduur: 38 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 45,00
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

1429-Twelve-O'Clock-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Film in startpost toegevoegd.

Misschien te ééntonig, maar wat een dikke en volle boeketten, eentje die om 00.00uur prima de aandacht trekt in de straat, passende naam voor deze bak. :p
Persoonlijk vind ik deze cake echt heel dik, wat een rammer!

Wat een lekkere volle gave bak zeg!! Mooie volle boeketten ik hou er van en wat je zegt om 12 uur heb je de volle aandacht van iedereen bij je in de straat. Geweldig.

Is het uitgesloten dat het om té mooie cakes gaat, die later tegen gaan vallen?
In dat geval: Topper! Ja, alweer :)

Grotendeels mooi gevulde boeketten en lekkere eindsalvo's maar je wordt dit jaar wel doodgegooid met de blinks en golden waves hè

IK vind dit echt een beestenbak met zijn volle boeketten en felle blinkers die lang na blijven blinken, de tijdsduur van deze bak is lekker lang, tempo had misschien iets hoger gemogen maar de drie finale salvo's zijn daarintegen weer zo gigantisch vet dat ik nog steeds twijfel of het deze cake wordt of de Midnight Special.

Na mijn vorige post over de midnight special dan nu ook één over deze cake. Ik had er hier één van en die heb ik ook tijdens de jaarwisseling geschoten. Ik moet zeggen dat deze wel minder is dan de midnight special. De cake is ook nog iets duurder. De enkele schoten zijn sowieso wat minder groot, maar misschien komt dat ook doordat deze iets hoger gaan. De salvo's op het einde deden het dan weer wel goed bij het publiek!

Heb ook een kartonnetje besteld. Inderdaad ook €75,00 euro voor 4 cakes dat is €18,75 euro de cake. Kan ik het niet voor laten liggen!

Toppertje.

:bye: Bombaklats

Deze ook besteld voor 75 per 4. Ik ben benieuwd. :) Wil er 3 doorlonten en 1 los afsteken

Dan heb je zeker spektakel want ze zijn goed, ik vond deze cake vorig jaar een van de mooiste die ik had en heb hem dit jaar wederom besteld.

Zojuist gebeld met VWT en binnen vijf minuten was het gewoon geregeld!
Een dikke pluim voor ze op tweede kerstdag!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap die prijs van 45eu ook nie helemaal, gelukkig heb ik ook gebruik gemaakt van de kartonprijs.
Ben net klaar met lonten.. Eerst één en dan drie tegelijk.. Ben benieuwd

Mijn film van deze cake.. Kartonnetje, eerst één en daarachter drie stuks tegelijk.

Haha, met 3 tegelijk gaat hij wel heel lekker zeg! Ik dacht steeds dat ie klaar maar hij blijft maar doorgaan. Met het kartonvoordeel is deze inderdaad goed te doen, €45 per stuk is toch echt te veel vind ik.

Back
Bovenaan