Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmm das best knap, onze hele groep op de foto, behalve ik
Issie idd wel
btw je lijkt op het balkon boven Eelco te staan, kon je daar een plekje huren?
Oh en die NL vlag, of het de eigenaar is weet ik niet, maar tis wel een Nederlander die de boel runt![]()
Kom maar door met die foto's.
Zwaar genieten dit.
Jammer man, waar stond je ten opzichte van de foto? Meer naar onderen toe?
Ik heb geen idee waar wie Eelco is, laat staan waar 'ie stondIk stond iig op de 4e etage
Ja toch wel. Ik zou ook niet weten waarom er anders een Nederlandse vlag hangt![]()
Durf ik niet te zeggen, van wanneer was de foto, ik ben de dinsdag even weggeweest ivm voetbaltripje naar Madrid, die mascleta heb ik gemist. Rest vd dagen was ik ergens in die groep wel te vinden altijd![]()
Wat een gave foto's weer zeg, echt veel herkenbare dingen ook zoals oa die bomen.
Beste jwtjuh, allereerst bedankt voor het delen van het beeldmateriaal en jouw ervaringen. Dit vind ik echt fantastisch en nu weet ik het zeker. Ik wil volgend jaar voor het eerst naar Valencia. In post 8 geef je aan dat je de mascleta vanaf een balkon hebt gezien en dat je hier €35 voor hebt betaald. Op foto 1 van post 55 laat je het uitzicht zien vanuit de kamer. Was dit een foto genomen vanuit jouw hotelkamer of van dat balkon waarvoor je hebt betaald? En hoe kwam je erachter dat je vanaf zo'n balkon een mascleta tegen betaling kan aanschouwen? Ik hoor graag van je.
Ook nu weer zwaar genoten van je foto's.
Het duurt nog een jaar voordat het allemaal weer begint, maar deze foto's zijn zeer sfeer verhogend.
Fijn hoor alle foto's en films. Vrig jaar geweest voor t eerst dit jaar niet, maar aankomend jaar is de bedoeling om wel weer te gaan. Zo'n topic helpt daar zeker in mee.
My pleasureLeuk om te horen dat je naar Valencia gaat! Zul je zeker geen spijt van krijgen.
Die foto was vanaf het balkon wat ik geboekt had. Ik wist dat het mogelijk was om het vanaf een balkon te zien (er was een keer een actie opgezet om met z'n allen voor een keer een balkon af te huren voor alleen NL'ers dus) en ik wist het ook uit eigen ervaring, want tijdens Fallas staan alle balkonnen helemaal vol. Ik ben gewoon eens gaan zoeken in het Engels en Spaans en kwam zo op diverse sites terecht. Er zijn een aantal sites waar je balkonnetjes kan boeken waaronder:
http://www.balconesparafallas.com/ - Meerdere aanbieders
http://www.mybalcony.com/es - 1 aanbieder
Bij de onderste van de 2 heb ik mijn balkon geboekt
Jwtjuh![]()
Hartelijk dank voor de snelle reactie en de uiterst nuttige informatie. Echt geweldig!
Mascletà Mercado Colon (Pirotecnia Martí)
![]()