Tweede keer Fallas voor Jwtjuh

Nadat je aangaf niets te zullen uploaden ivm de slechte WiFi ben je er nog erg snel bij.
Bedankt ook weer voor deze mooie bijdrage.

Ja ik vind het voor de mensen die er niet bij zijn toch ook wel leuk dat ze het allemaal een beetje kunnen volgen. Mijn laptop staat gewoon 24/7 te uploaden :bonk:

Ik zal er zo nog even een paar posten!

Jwtjuh :bye:

Er staan weer 2 filmpjes op inmiddels :)
Zet je geluid lekker hard en de beeldkwaliteit op HD :cool:

De mascletà van Caballer FX

En de castillo van Hermanos Caballer

Mooi filmpjes weer jwtjuh, bedankt daarvoor.
Heb je ook nog mooie foto's gemaakt toevallig ?

Mooi filmpjes weer jwtjuh, bedankt daarvoor.
Heb je ook nog mooie foto's gemaakt toevallig ?

Ik heb in ieder geval VEEL foto's gemaakt :p of ze mooi zijn moet ik zelf ook nog even gaan bekijken. Ik zal de mooiste eruit pikken en die hier tentoon stellen :p

Er staan tevens weer 3 video's online. De films van de laatste dag (19 maart) komen later nog online.

De mascletà van Hermanos Caballer:

Mascletà miniatura in de straat 'Carrer de Ciril Amorós':

Nit del Foc door Europlá dit jaar. Wat een prachtige kleuren waren dat zeg!!!

Ook wil ik nog even gezegd hebben dat ik een hoop aardige mensen van o.a. dit forum ben tegengekomen in Valencia. Erg leuk om nu een gezicht bij de nickname te hebben!

Mijn favoriete Castillo was 100% die van Caballer FX van de 16e. Prachtige show met allerlei thema's die met pauzes afgewisseld werden. Mijn favoriete mascletà, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik zit te denken aan die van Pirotecnia Turis, maar ik denk dat dat komt omdat we toen op het balkon waren en dan komt het al gelijk een stuk heftiger over :p

Ook wil ik nog even gezegd hebben dat ik een hoop aardige mensen van o.a. dit forum ben tegengekomen in Valencia. Erg leuk om nu een gezicht bij de nickname te hebben!

Mijn favoriete Castillo was 100% die van Caballer FX van de 16e. Prachtige show met allerlei thema's die met pauzes afgewisseld werden. Mijn favoriete mascletà, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik zit te denken aan die van Pirotecnia Turis, maar ik denk dat dat komt omdat we toen op het balkon waren en dan komt het al gelijk een stuk heftiger over :p

Hey JW laat maar komen de filmpjes hoor. Ik zal de mijne ook online zetten. Leuk je daar gesproken te hebben, zoals je zei een gezicht bij de naam

Hey JW laat maar komen de filmpjes hoor. Ik zal de mijne ook online zetten. Leuk je daar gesproken te hebben, zoals je zei een gezicht bij de naam

Laat maar komen al die films, aan je nick te zien, moet je wel veel bij ons gezeten hebben (vooraan op plein) :D

Nou we hebben genoeg shells uit shellkitjes afgeschoten zien worden. Het lijkt me sterk dat die allemaal vanuit NL of andere landen meegenomen zijn...

Ben zelf nog niet bij de vuurwerkwinkel geweest. Ik zal morgen eens even kijken of ze te krijgen zijn ja of nee :wink:

Ik begreep van een maat van mij die in Valencia was. Dat ze officieel niet verkrijgbaar waren. Enkel onder de toonbank? Iemand die dit kan bevestigen?
Betekent dit dat Spanje officieel gestopt is met de verkoop van Shellkitjes. Of heb ik het nu compleet verkeerd. Zou leuk zijn om in Juli in Malgrat nog wat shellkitjes aan te schaffen om te stoken.

Sorry voor de offtopic. Is niet mijn bedoeling om je topic te verpesten :)

Gr Dennis

Ik begreep van een maat van mij die in Valencia was. Dat ze officieel niet verkrijgbaar waren. Enkel onder de toonbank? Iemand die dit kan bevestigen?
Betekent dit dat Spanje officieel gestopt is met de verkoop van Shellkitjes. Of heb ik het nu compleet verkeerd. Zou leuk zijn om in Juli in Malgrat nog wat shellkitjes aan te schaffen om te stoken.

Sorry voor de offtopic. Is niet mijn bedoeling om je topic te verpesten :)

Gr Dennis

Ik ben eigenlijk vergeten om hier te laten weten wat ik in de vuurwerkwinkel tegengekomen was. Ik heb helemaal geen shellkitjes gezien/gehoord/geroken daar in die winkels. Zelfs niet onder de toonbank. Wel hoorde ik dingen over een vuurwerkwinkel buiten de stad waar van alles te koop was. Misschien dat ze daar de shellkitjes vandaan gehaald hadden. Het lijkt er dus op dat ze inderdaad officieel niet meer verkocht mogen worden (althans niet met Fallas).

Inmiddels staat er weer een mascletà online, een straatmascletà dit keer bij Mercado Colon. Keihard knallen dus! :D Zet je koptelefoon o.i.d. maar op, want het geluid klinkt heerlijk (ook al zeg ik het zelf).

Altijd een heerlijke mascleta bij Mercado Calon.
Galmt er lekker door heen daar.
Wij pakken daar ook altijd de crema mee om daarna door te gaan naar het plein.

Altijd een heerlijke mascleta bij Mercado Calon.
Galmt er lekker door heen daar.
Wij pakken daar ook altijd de crema mee om daarna door te gaan naar het plein.

Hij was zeker lekker!

Hebben wij ook gedaan, alleen voor de crema op het plein waren we wat laat, omdat de mascletà bij Colon te laat ging (om 00:30u geloof ik). Dus het plein stond helemaal vol aan alle kanten. Ik heb nog de gebouwen om het plein heen gefilmd met mijn telefoon gedurende de show. Ik twijfel nog om ze te uploaden. Je ziet geen vuurwerk, enkel geluid en de lichten op de gebouwen. Op zich natuurlijk wel weer eens een keer een andere kijk op het hele gebeuren :tongue2:

Prachtig topic, was mooi om te volgen en leuk voor jezelf om terug te lezen ook.
Mooie tijd gehad daar dus en je hebt mooie films gemaakt man, bedankt!

Prachtig topic, was mooi om te volgen en leuk voor jezelf om terug te lezen ook.
Mooie tijd gehad daar dus en je hebt mooie films gemaakt man, bedankt!

Leuk om te horen, daar doe je het voor. Ik heb daar zeker weer een mooie tijd gehad, wel gaat het idee telkens door m'n hoofd om te stoppen met filmen. Het kost best wel wat tijd/energie om een goede plek op te zoeken (en er dus op tijd te staan), alles goed op beeld te krijgen (dus je kunt je niet alleen maar focussen op de show) en daarna nog het bewerken en uploaden etc. Maar als ik dan weer hoor dat men het waardeert, dan geeft dat me toch weer motivatie om de volgende keer weer die moeite te nemen :) En net wat je zegt, het is dan ook wel weer leuk om nog eens terug te kijken op weer een mooie editie!

Tegenwoordig staan er zoveel mensen met een camera van goede kwaliteit, dat ikzelf na jaren ook geen camera meer meeneem, ik had die HD-kwaliteit ook niet. Het scheelt ook gesleep en tijd, snap dus heel goed dat je twijfelt om te blijven filmen haha. Heb het ook jaren gedaan, voor mezelf, maar deelde het meeste wel. Ik ben blij dat ik dat al die jaren gedaan heb, want later heb je prachtige beelden om terug te kijken, heb namelijk ook veel van de stad en optochten enzo gefilmd.

Ik waardeer het dan ook zeer dat er zoveel mensen filmen en ze worden steeds mooier. En tegenwoordig met de films van Pirofan en FPM kom je nog een stapje dichterbij door de beelden in de kooi, geweldig mooi ook! Vooral doorgaan dus haha, je maakt velen blij met films van deze kwaliteit!

Tegenwoordig staan er zoveel mensen met een camera van goede kwaliteit, dat ikzelf na jaren ook geen camera meer meeneem, ik had die HD-kwaliteit ook niet. Het scheelt ook gesleep en tijd, snap dus heel goed dat je twijfelt om te blijven filmen haha. Heb het ook jaren gedaan, voor mezelf, maar deelde het meeste wel. Ik ben blij dat ik dat al die jaren gedaan heb, want later heb je prachtige beelden om terug te kijken, heb namelijk ook veel van de stad en optochten enzo gefilmd.

Ik waardeer het dan ook zeer dat er zoveel mensen filmen en ze worden steeds mooier. En tegenwoordig met de films van Pirofan en FPM kom je nog een stapje dichterbij door de beelden in de kooi, geweldig mooi ook! Vooral doorgaan dus haha, je maakt velen blij met films van deze kwaliteit!

Nou vooruit dan maar weer :p Nee hoor, bedankt voor de complimenten, ik blijf er voorlopig nog wel even mee doorgaan :thumbup:

Back
Bovenaan