Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Want onder leiding van vvd gingen we wel goed wou je zeggenD66.. mensen in Nederland snappen er echt niks meer van.
Mee eens! Had het beroerder verwacht.Eerlijk gezegd valt het mij allemaal wel mee......had nog veel erger gekund.
Ik ga er wel vanuit dat het doorgaat, maar heb nog wel een heel klein beetje hoop dat als de handhaving en verenigingsverband onhaalbaar blijkt, de VVD zich terug trekt.Was iemand nog zo naief om te denken dat het vuurwerkverbod er niet zou komen dan?
Neuh, dat vvd stabiel blijft verbaast mij niet "it's the economy stupid". Dat d66 zó groeit verrast me wel. Ik denk dat het extreemrechtse gedrag in Den Haag onlangs ook echt averechts heeft gewerkt.Fijn dat de partijen vd afgelopen 2 jaren wanbeleid hard gestraft worden.
Jammer dat PVV nog zo hoog eindigt.
En vvd alsnog vrij stabiel. Compleet onbegrijpelijk.
Maarja, als dit is wat 'het volk' wil.
Denk dat het meevalt hoor.. D66 / CDA / VVD / JA21 denk ik.. wat moet je anders?Tja en nu… formatie word natuurlijk helemaal niets.
Helaas al decennia niet meer...D66.. mensen in Nederland snappen er echt niks meer van.
Dan moeten ze eerst 76 mensen vinden die met elkaar door een deur kunnen….In ieder geval geen kabinet te ver naar rechts of links.
Dat biedt nog enigszins hoop op enige stabiliteit.
Wellicht dat er na jaren eindelijk weer eens geregeerd gaat worden.