Tweede Kamerverkiezingen 2025

Is het misschien een idee dat we weer verder gaan waar we begonnen waren en die complottrollen lekker links laten liggen?

• Like
Waarderingen: GMP
Het ging zo goed…. Terug naar de verkiezingen!

Waar ik benieuwd naar ben is hoe er ooit 76 mensen bij elkaar gevonden gaan worden die er samen uit gaan komen. Als je de laatste peilingen ziet is er eigenlijk niets mogelijk (als iedereen ook echt niet samen wil met de partijen die ze nu zeggen). Pvv vind er nooit genoeg die samen willen en gl/pvda+cda vind er zonder de vvd ook niet de benodigde 76. Alleen heeft vvd al aangegeven niet met gl/pvda te willen. Lijkt me ook raar als je als rechtse partij er met “rechts” niet uigekomen bent, dat het dan met links wel gaat lukken. Kan wel weer eens onwijs ingewikkeld worden/lang gaan duren.

Het ging zo goed…. Terug naar de verkiezingen!

Waar ik benieuwd naar ben is hoe er ooit 76 mensen bij elkaar gevonden gaan worden die er samen uit gaan komen. Als je de laatste peilingen ziet is er eigenlijk niets mogelijk (als iedereen ook echt niet samen wil met de partijen die ze nu zeggen). Pvv vind er nooit genoeg die samen willen en gl/pvda+cda vind er zonder de vvd ook niet de benodigde 76. Alleen heeft vvd al aangegeven niet met gl/pvda te willen. Lijkt me ook raar als je als rechtse partij er met “rechts” niet uigekomen bent, dat het dan met links wel gaat lukken. Kan wel weer eens onwijs ingewikkeld worden/lang gaan duren.
Voor de kerst klaar volgens Timmerfrans. Gaat natuurlijk nooit lukken, ik ben wel benieuwd of er nou echt nog zoveel zwevende kiezers zijn als dat er beweerd wordt, in dat geval kan het namelijk echt nog alle kanten op...

Jij bent serieus? Als je dat nu nog denkt... man man man.. gelukkig nooit met die onzin meegedaan en die zooi niet in mijn lichaam laten spuiten.
Mooie tijd want in die tijd heb ik mensen echt leren kennen en heb gezien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn.

Ik heb vanaf corona helaas moeten vaststellen dat een groot deel van de Nederlanders erg dom is, hoe vaak moeten deze mensen bij de neus genomen worden voordat ze eindelijk inzien dat ze belazerd zijn en worden?

Hoor je wat je zegt?? Fvd zorgt dat het erger wordt? Sorry dat ik het zeg maar worden mensen nou steeds dommer?

Ja deze partij shopt selectief bij de wetenschap als het om klimaat gaat. Die wetenschap (en niemand anders) heeft aangetoond dat het klimaat in het verleden warmer is geweest en kouder is geweest en ook aangetoond hoe dit kan. Dat gebruikt men als argument waarom.......de uitkomst van diezelfde wetenschap met dezelfde bewijsvoering die aantoont dat de huidige opwarming door mensen komt....niet kan kloppen! Het is exact dezelfde wetenschap, het is dezelfde natuurkunde waarbij voor dezelfde factoren dezelfde forcering wordt gebruikt.
Of je gelooft dar het klimaat altijd hetzelfde is gebleven en negeert de wetenschap volledig, of je accepteert wat die wetenschap aantoont (en waarvoor het eerste onweerlegbare bewijs al in 1895 is geleverd) of niet. Maar als het zo uitkomt gelooft FvD het wel en als het niet uitkomt niet.
Met dit soort partijen die geloven wat ze uitkomt, ga je geen problemen oplossen en gaan we terug naar de Middeleeuwen die religie ook boven de wetenschap stelde.

Ik heb vanaf corona helaas moeten vaststellen dat een groot deel van de Nederlanders erg dom is, hoe vaak moeten deze mensen bij de neus genomen worden voordat ze eindelijk inzien dat ze belazerd zijn en worden?

Straks nog ff massaal die digitale identiteit (eID) en de digitale EURO (CBDC) omarmen en dan zitten we ALLEMAAL in een digitale gevangenis, kijk maar naar hoe dat social credit system in China het doet.

Straks nog ff die digitale identiteit (eID) en de digitale EURO (CBDC) omarmen en dan zitten we ALLEMAAL in een digitale gevangenis, kijk maar naar hoe dat social credit systeem in China het doet.
want iedereen in China is zwaar ongelukkig ook. Not.

Ik heb net de moeite genomen om hier even op t forum te kijken waarop en vooral wat jij allemaal reageert. Is het niet enorm vermoeiend om de hele dag zo enorm negatief te denken en jezelf zo enorm negatief uit te laten?

Back
Bovenaan