BENZ
VWC lid
JawelDom spelen doet dom lijken, benz, doe maar niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
JawelDom spelen doet dom lijken, benz, doe maar niet.
Aldus mede-indienster van de Wet Veilige Jaarwisseling.Vooralsnog is niet vastgesteld dat het voor kan komen na seks met dieren aldus Esther Ouwehand.
Zucht....Nou, naïeve schaapjes, netjes in de rij staan, opstropen die mouwen en geen ruzie maken want er is genoeg en jullie komen allemaal aan de beurt ......... Jullie doen het voor de ouderen, haha.
Niemand weet waarom de dag weer nacht wordtSinds ik tot het besef ben gekomen dat er meer vliegtuigen in zee liggen, dan onderzeeërs in de lucht; kijk ik ook veel anders naar dingen. Ik stel mezelf ook steeds meer vragen...
- Waarom gaan we harder op de toetsen van een afstandsbediening drukken, als de batterijen bijna op zijn?
- Waarom is het woord "afkorting" zo lang?
- Hoe is het bordje "verboden op het gras te lopen" geplaatst?
- Waarom moet je in windows naar "start" gaan om je computer af te sluiten?
- Waarom hebben vrouwen hun mond open bij het opdoen van mascara?
- Waarom zijn alle helderzienden geen miljonair?
- Als 10 secondenlijm zo sterk is, waarom komt het nog wel uit de tube waar het al tijden in zit?
- Als een zwarte doos van zo'n sterk materiaal gemaakt is, waarom wordt niet het hele vliegtuig van dit materiaal gemaakt?
- Degene die ontdekt heeft dat een koe melk geeft, wat was hij van plan?
- Waarom hebben nummerborden ook letters?
- Waarom zink je weg in drijfzand?
- Waarom droegen kamikaze piloten helmen?
- Waarom zitten appartementen aan elkaar?
- Waarom loopt je neus, maar ruiken je voeten?
- Waarom is een snee brood vaak vierkant of rechthoekig en zijn vleeswaren rond?
- Hoe heette kapitein Haak voordat hij zijn hand verloor?
- Waarom zit je "achter" je computer, terwijl je er eigenlijk gewoon voor zit?
Mensen denk na, niets is wat het lijkt
Yess absoluut! Jij niet dan? Bij beetje gezond verstand kon je binnen een maand doorhebben dat het totaal niet klopteJa!! maar ik begrijp dat jij het beter had gedaan?
Dus in jouw ogen niks raars aan? 1.5 meter was effectief, maskers effectief, avondklok effectief om er een paar te noemen.Voortschrijdend inzicht noemen ze zoiets.
Jij bent serieus? Als je dat nu nog denkt... man man man.. gelukkig nooit met die onzin meegedaan en die zooi niet in mijn lichaam laten spuiten.
Ik ben ook meer een volger.Jij bent serieus? Als je dat nu nog denkt... man man man.. gelukkig nooit met die onzin meegedaan en die zooi niet in mijn lichaam laten spuiten.
Mooie tijd want in die tijd heb ik mensen echt leren kennen en heb gezien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn.
Klopt maar geen oversterfte in vergelijking met een normaal griepseizoen. De oversterfte kwam later pasWat er in ieder geval niet klopt, zijn de harten van iedereen die destijds het lootje hebben gelegd.
En antifa doet dit al tientallen jaren. Nu is het een paar keer bij antifa azc demo's en dan valt het pas op?Dat zijn die gezellige lui verscholen in hun zwarte hoodie die alles voor een ander verzieken onder het mom van NL redden toch?
Precies. Denk briljante move van Thierry.Iedereen denkt tactisch PVV te stemmen, maar pvv wil in Europa blijven dus statushouders, klimaat en nog veel meer wordt gewoon doorgedrukt. Stem FvD, Lidewij de Vos.
Iedereen denkt tactisch PVV te stemmen, maar pvv wil in Europa blijven dus statushouders, klimaat en nog veel meer wordt gewoon doorgedrukt. Stem FvD, Lidewij de Vos.