Airforce
VWC lid
Heb je nog meer van deze groepen? Heb me kostelijk vermaakt met die Faceboek pagina.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je nog meer van deze groepen? Heb me kostelijk vermaakt met die Faceboek pagina.
Ik heb de koppeling naar armoede helemaal niet gemaakt, die maak jij. De vermogensongelijkheid is inderdaad een stuk groter, maar het is ook een stuk complexer om de vermogendsongelijkheid uit te drukken en wel omdat:
"Bij die cijfers dient aangetekend te worden dat pensioenaanspraken niet zijn opgenomen. Aangezien die in Nederland groot zijn en een zeer aanzienlijk deel van de bevolking betreffen, zou dat de ongelijkheidscijfers kunnen drukken. Daar staat tegenover dat er ook sprake kan zijn van onderschatting van de vermogensongelijkheid door de moeilijk te meten waarde van niet-beursgenoteerde bedrijven en de aanwezigheid van vermogen in belastingparadijzen." Bron: CBR. Het kan zowel positiever als negatiever worden dus. Tegelijkertijd:
"De rijksten hebben vooral inkomsten uit een onderneming. Over de winst wordt vennootschapsbelasting betaald. Alleen als ze die uitkeren wordt er dividendbelasting betaald, maar in de praktijk laten veel rijken hun winsten in de onderneming zitten.
Dat de winst daar blijft, is niet per definitie erg, zegt CPB-onderzoeker Arjan Lejour. "Het geld kan worden gebruikt als buffer of investeringen. Maar er is ook een deel dat met het deel van de winst dat niet nodig is gaat beleggen. Privé betaal je hier belasting over in box 3. Maar een bedrijf hoeft dit niet." Bron:
Extra maatregelen hebben echter weer effect op het vestigingsklimaat. Het is gewoonweg een uiterst complex geheel, en ik denk dat het te makkelijk is om te stellen dat de rijken de macht hebben en we de armen maar laten stikken. We zouden ook eens moeten kijken naar de exacte definitie van armoede in Nederland want dat is nogal bepalend voor het percentage. Overigens denk ik dat velen het eens zullen zijn dat de rijken best iets meer bij mogen dragen dan ze nu doen, zonder de vermogenden en multinationals voor zo'n beetje elke overheidsuitgave te gaan belasten zoals bijvoorbeeld de heer Dijk wil.
Overigens spreken we nu ook helemaal niet over de oorzaken van vermogensongelijkheid, die lijken me cruciaal.
We komen graag persoonlijk langsHeb je nog meer van deze groepen? Heb me kostelijk vermaakt met die Faceboek pagina.![]()
Daar begon dit hele topic mee, zie post numero uno...Zijn er partijen met een standpunt tegen het vuurwerkverbod de komende verkiezingen?
Zijn er partijen met een standpunt tegen het vuurwerkverbod de komende verkiezingen?
De NOS zegt het dus het is niet waar in 321....
Ik heb me inmiddels al aangemeld voor die vaccinatie/chip in mijn arm!De NOS zegt het dus het is niet waar in 321....
Vooralsnog is niet vastgesteld dat het voor kan komen na seks met dieren aldus Esther Ouwehand.
Want je hebt ook seks met andere mannen?Ik heb me inmiddels al aangemeld voor die vaccinatie/chip in mijn arm!
Retorische vraag denk ik?Want je hebt ook seks met andere mannen?
Zie het artikel dat hij postteRetorische vraag denk ik?
Ja niet alleen met jou, hij wou het je zelf vertellen dus sorryWant je hebt ook seks met andere mannen?
Alleen in het weekend! Mag dat ook al niet meer?Want je hebt ook seks met andere mannen?
Toch iemand die het leest!Zie het artikel dat hij postte![]()
Nee, er werd een vraag gesteld die ik beantwoorde.Klaar nu met je gespam, benz, zieltjes winnen doe je maar elders.