Tweede Kamerverkiezingen 2025

Daar heb je misschien een punt, maar mensen die het over tribunalen, omvolkingstheorieën vage corona dingen enz enz hebben zonder met bronnen te komen kan ik niet zo heel veel mee behalve lachen. Bovendien heeft t vaak bijzonder weinig zin om het gesprek aan te gaan aangezien er niks anders dan hun waarheid is...

Ieder zijn ding. :thumbsup:

Daar heb je misschien een punt, maar mensen die het over tribunalen, omvolkingstheorieën vage corona dingen enz enz hebben zonder met bronnen te komen kan ik niet zo heel veel mee behalve lachen. Bovendien heeft t vaak bijzonder weinig zin om het gesprek aan te gaan aangezien er niks anders dan hun waarheid is...
Vage corona dingen? Mwah dat kan je nu niet meer zeggen. Als je nu nog de dingen gelooft wat er in coronatijd is gezegd dan wil je het ook niet zien. Of wou je zeggen dat al die coronamaatregelen logisch waren in jouw ogen?

Als er een partij was met een baksteen als lijsttrekker had ik daar op gestemd. Er zal weinig veranderen, maar hij zal de boel ook niet nog meer verneuken. Dat zullen alle andere partijen wel doen.

Ik denk dat vele mensen ontsporen door klimaatverandering. Uit onderzoek is ook al gebleken dat vele vrouwen eerder in de overgang zijn dankzij de opwarming van de aarde.
Het water staat veel mensen wel aan de lippen, maar daar bedoelen ze toch echt wat anders mee...

Als je nu nog de dingen gelooft wat er in coronatijd is gezegd dan wil je het ook niet zien. Of wou je zeggen dat al die coronamaatregelen logisch waren in jouw ogen?
Achteraf altijd zo makkelijk praten, op het moment zelf had de wereld te maken met een ongekend iets. Dat er behoorlijk zware maatregelen zijn genomen, zullen weinig mensen ontkennen. De vraag of deze nodig zijn geweest of niet, dat valt te bediscussieren.

Maar bekijk het dan wel van alle kanten.

Oh en tis wel vervelend als je eigen grappen een kern van waarheid bevatten, maar mijn vrouw koelt juist af 🫣 :bonk:
Ik ben bloedserieus. Die dames van Extinction Rebellion staan niet voor niets zo vaak te demonstreren he. Dat heeft niets met een tekort aan ijzer te maken maar met klimaatverandering en de stand van de maan.

Net zoals jij bedoel je? Of??
Zal ik je wat wetenschappelijke bronnen op een rij zetten? Ben je dan bereid daar in alle eerlijkheid over te discussiëren? Trekken we het ook iets breder dan alleen het corona vaccin, want ik vermoed dat je je twijfels hebt bij zo'n beetje elke vaccinatie op deze aardkloot. Waarschijnlijk ook die vaccinaties die je zelf hebt gekregen als baby. Allicht hebben deze er wel juist gezorgd voor een mutatie van je DNA waardoor jij in staat bent dingen te zien die de grote meerderheid niet ziet. Wie weet. Graag vooraf aangeven of je beroep gaat doen op het argument dat deze onderzoeksinstituten en wetenschappers deel uitmaken van een wereldwijde samenzweringsgroep om de gewone burger het zwijgen op te leggen. Anders bespaar ik me de moeite.

Vage corona dingen? Mwah dat kan je nu niet meer zeggen. Als je nu nog de dingen gelooft wat er in coronatijd is gezegd dan wil je het ook niet zien. Of wou je zeggen dat al die coronamaatregelen logisch waren in jouw ogen?
Ja!! maar ik begrijp dat jij het beter had gedaan?

Mwoah, 100% een onzinverhaal is het ook niet, een persoonlijke visie/mening zeer zeker. Er is natuurlijk een groot schisma tussen de rijke paar procent en de rest. Daar hangen ook machtsverhoudingen aan vast, dankzij de aard van het systeem.

Zag je die populaire Bontebal op TV kijken gisteren toen ie werd aangesproken op het feit dat het CDA voor "familiebedrijven" 500 miljoen reserveert. Zag je hem stamelen toen duidelijk werd dat dit helemaal niet nodig was? 500 miljoen voor Bavaria en co. die dit voor de betreffende (erven van) helemaal niet nodig was. Zag je hoe hij een argument bleef herhalen dat tot twee keer toe onderuit gehaald werd? Hoe van die regeling 2,7% van hen er meer dan een derde van binnenhaalde? En hoe hij verder helemaal zuur keek toen hij werd geconfronteerd met businesclubs van die bedrijven die aangaven dat ze exclusieve toegang verschaften tot die poltici??
500 miljoen voor mensen die het totaal niet nodig hebben, maar we gaan wel geld weghalen bij mensen die het keihard nodighebben. En wie zijn die mensen die dat wel krijgen: juist, extreem rijken. En het CDA staat zeker niet op zich.

Eh, nee, sorry. Ik kijk zo weinig mogelijk actualiteiten momenteel...
Moet je misschien eens doen, echt hoe die toch sympathieke man echt verzuurd keek en zonder argument bozig reageerde dat hij zich niet liet aanleunen dat die lobbyclub het partijprogram zou schrijven. Nee joh: die zijn lid van de club voor de lol....gewoon. Al die lobbyisten willen geen invloed, die willen alleen maar een gezellig avondje want zo werkt de lobby...Sure.
Maar die asielzoekers dat zijn toch een stel graaiers joh....nou! Hahaha...wil ik wel eens wat vergelijkbaar bewijs van zien.

Back
Bovenaan