Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de koppeling naar armoede helemaal niet gemaakt, die maak jij. De vermogensongelijkheid is inderdaad een stuk groter, maar het is ook een stuk complexer om de vermogendsongelijkheid uit te drukken en wel omdat:Besteedbaar inkomen is niet bezit is het wel? Jij stelt armoe gelijk aan inkomen. In Engeland zag je lange tijd een trend waarbij in de aren 50 en 60 armeren huizen goedkoop konden kopen. Ze hadden geen geld voor een goed pensioen, verkochten hun huizen. Ze hielden hetzelfde over om te besteden maar werden met de dag wel armer omdat hun bezit weg was. Dat heeft in Engeland enorme gevolgen voor een hele grote groep mensen overigens. Want de rijken, die niet meer hoeven te verdienen, bouwen door het opkopen van die huizen een enorm bezit op en daarmee de controle over de huizenmarkt etc.
Los daarvan is het niet een reactie op zaken die ik hier noem.
Het is moeilijk respectvol te blijven als je zoiets post, zeker als je trots bent op puntje 3.Soms moet je nog vertrouwen in teletekst...wie? Teletekst
Smorgens vroeg bij een bakkie :
Bekijk bijlage 1815447
TImmermansje moet de cel in. Veel geld misbruikt in de tijd dat ie in Brussel zat voor zijn (S)linkse groene lobby.Het is moeilijk respectvol te blijven als je zoiets post, zeker als je trots bent op puntje 3.
Ik zou het vooral mooi vinden als mensen die zulke 'memes' maken, beter opgelet hadden tijdens Nederlandse les. Zodat er een goed leesbare zin bij zou staan.Soms moet je nog vertrouwen in teletekst...wie? Teletekst
Smorgens vroeg bij een bakkie :
Bekijk bijlage 1815447
Het lesmateriaal van Paul Rosemöller laat inderdaad aan de wensen over.Ik zou het vooral mooi vinden als mensen die zulke 'memes' maken, beter opgelet hadden tijdens Nederlandse les. Zodat er een goed leesbare zin bij zou staan.
Nu versterkt het alweer mijn vooroordelen over stemgerechtigden die 'rechts' gedachtengoed aanhangen.
Zo, een concreet punt. Daar kunnen we wat mee, want ja het is schandalig wat daar is gebeurd. Maar, dit komt naar voren omdat we in een vrije democratie leven waarin de media een belangrijke kritische rol spelen om dit soort schandalen naar boven te peuteren. En nou juist daar heeft de PVV een beetje moeite mee. Gelukkig wordt er ook actie op ondernomen:TImmermansje moet de cel in. Veel geld misbruikt in de tijd dat ie in Brussel zat voor zijn (S)linkse groene lolobby.
En ik kan alle verjaardagen ook missen als kiespijn.. Het was wel lekker rustig die periode, dat was het enige voordeel..
Je hoefde niet elke zondag te kijken wat je allemaal had die week.. Gewoon weer een week niks.. haha
Ik heb ook al genoeg gewonnen volgens de meeste leden haha..
Het is moeilijk respectvol te blijven als je zoiets post, zeker als je trots bent op puntje 3.
Onder het mom van respect kunnen we alles toestaan, hé. Daarom zeg ik ook: het is moeilijk om...
Liever wel, dan kunnen we hier blijven praten... Een groot goed in mijn ogen: je mening kunnen geven.
Ook al ben je het er niet mee eens, wel vind ik dat we binnen bepaalde kaders van respect moeten blijven.
Ckers als we allemaal voor eigen rechter gaan spelen.... ach misschien heeft ie mazzel betreft het een D666 rechterZo, een concreet punt. Daar kunnen we wat mee, want ja het is schandalig wat daar is gebeurd. Maar, dit komt naar voren omdat we in een vrije democratie leven waarin de media een belangrijke kritische rol spelen om dit soort schandalen naar boven te peuteren. En nou juist daar heeft de PVV een beetje moeite mee. Gelukkig wordt er ook actie op ondernomen:
![]()
Parlementaire vraag | Volledige transparantie over het lobbyschandaal van niet-gouvernementele milieuorganisaties in het Parlement | E-000529/2025 | Europees parlement
Vraag met verzoek om schriftelijk antwoord E-000529/2025 aan de Commissie Artikel 144 van het Reglement Sander Smit (PPE), Alexander Bernhuber (PPE)www.europarl.europa.eu
Daarnaast is er een rechter om te bepalen of Timmermans daarin de wet heeft overtreden, en niet de heer Benz op Vuurwerkcrew.
Hahaha, ik wou nog in mijn bericht neer zetten dat je zou aankomen met de D66 rechters. Punt bevestigd wat mij betreft.Ckers als we allemaal voor eigen rechter gaan spelen.... ach misschien heeft ie mazzel betreft het een D666 rechter![]()
Hahaha, ik wou nog in mijn bericht neer zetten dat je zou aankomen met de D66 rechters. Punt bevestigd wat mij betreft.
Dat zijn die gezellige lui verscholen in hun zwarte hoodie die alles voor een ander verzieken onder het mom van NL redden toch?
Nee jij doelt wellicht op Defend NetherlandsDat zijn die gezellige lui verscholen in hun zwarte hoodie die alles voor een ander verzieken onder het mom van NL redden toch?
Wil je mij niet meer zo laten schrikken....Houdt t gezellig allen!Bekijk bijlage 1815461