Turbulence Box

kwintos

VWC lid
Artikelnummer: 1548
Artikelnaam: Turbulence Box
Netto Kruitgewicht: 1,5 kg
Aantal Schoten: 2 x 36, 1 x 30
Effectomschrijving: eze bak moet je in de straat hebben, 2 vette 36-schots blokken die alle aandacht opeisen met keiharde burstklappen en de nieuwste effecten. De 3e cake - een waaier - zorgt voor een prachtige finale die de straat compleet in het licht zet met de mooiste coloured strobetails ooit!
Tijdsduur: 70 sec
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 109.95

1548-turbulence-box-2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding, naam klopt ook aardig, heeft een turbulent verloop. Vind die versnelling steeds wel wat hebben, mooi tempo in het geheel. Vind inderdaad de 3e cake wat minder, mis daardoor toch een soort finale. ben benieuwd naar de prijs..

Heb deze gewonnen! Er zijn nog geen reacties, volgens mij is deze nog nergens geschoten? Komt wellicht nog binnen? Ach een verrassing is ook wel eens leuk;-)

Voor 99,95 toch helemaal geen verkeerde box toch? Met een mooie waaier op het eind weer net wat anders dan andere boxen. Effecten zijn ondertussen wel wat standaard voor Vuurwerktotaal maar alsnog een luxe effect!

Deze komt ook precies overeen met het China filmpje.
ook lijken de effecten mooi groot.

Dit is een prima box.

Op de demo waren de effecten helemaal niet zo groot, het tempo maakte het nog een klein beetje goed. Vond het fanshape gedeelte dan wel weer een leuke toevoeging.

Ziet er goed uit deze ja, waaier ook netjes. Boeketten lijken groot zat, tempo doet hem ook goed.

Deze had ik gewonnen, echt een prachtige box! Had een van de mooist uitgewerkte effecten en dan bedoel ik mooi rond, helder van kleur en gelijkmatig geschoten. Tot in detail heel netjes dus! De waaier vond ik veel mooier dan op film. Toppertje!

Back
Bovenaan