Turbulence Box

Ligt het aan mij of verschillen de effecten bij deze box met die van vorig jaar en dit jaar? De uitwerkingen bij Het straatfilmpje uit 2016 lijken veel mooier naar mijn mening?

Wat heeft deze box mij vannacht kopzorgen bezorgd zeg. Harde kaft van karton om de cakes heen, was nog gekooid, EN de lonten liggen niet handig.

Jep. Ik weet hoe veel werk ze hadden daar, en het is ze vergeven. Maar ik heb wel meteen een hekel aan die bak!

Hoe kan je deze het beste door laten gaan? Brengt mij ook heel veel kopzorgen.. de lontjes van die waaier liggen niet perfect om het zo maar te zeggen.

Wat heeft deze box mij vannacht kopzorgen bezorgd zeg. Harde kaft van karton om de cakes heen, was nog gekooid, EN de lonten liggen niet handig.

Jou niet alleen! Ik twijfel of ik hem in de doos terug doe of als een driehoek tape.
Van de waaiercake hadden de lontjes precies andersom moeten zitten.

Edit* volgensmij is de waaiercake het zelfde als je hem andersom schiet? Of ben ik nou gek? Ik gebruik gewoon het reserve lont :cool:

Jou niet alleen! Ik twijfel of ik hem in de doos terug doe of als een driehoek tape.

Edit* volgensmij is de waaiercake het zelfde als je hem andersom schiet? Of ben ik nou gek? Ik gebruik gewoon het reserve lont :cool:

Daar dacht ik dus ook aan haha.. Er zit toch geen finale in ;)

Daar dacht ik dus ook aan haha.. Er zit toch geen finale in ;)

Ik heb hem tot beneden losgescheurd en diagonaal verbonden. Ca. 1 cm viscofuse, dus de laatste cake laat 2 tellen op zich wachten. Prima!

Back
Bovenaan