Richardus
VWC lid
Indrukwekkender in de straat dan de 300 shots variant die net wat pit miste.
Vond deze veel beter dan de 400sh versie
Mooi hè, die verschillende ervaringen en meningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Indrukwekkender in de straat dan de 300 shots variant die net wat pit miste.
Filmer was vergeten te filmen
Vrouwen hè. Hahah en laat staan dat dit ook nog het beste filmpje was. De rest het ze gewoon 10 keer ingezoomd ofzo.Filmer was vergeten te filmen![]()
Waar heb je deze voor 37,50?Dit jaar voor het eerst, eindelijk... Kan voor €37,5 geen miskoop zijn. Lekker rambakkie.
Doe geen moeite, ze waren daar snel uitverkochtWaar heb je deze voor 37,50?
1, staat in het topic.Baalde dat ik er maar 2 had afgelopen jaarwisseling. Iemand die de karton inhoud weet? In het topic staat 1, maar dat lijkt me sterk.
Ja vroeg me dus af of dat klopte, omdat het zulke kleine doosjes zijn . Raad ze je echt aan1, staat in het topic.
Heb dit doosje nog nooit gehad.. moet er eigenlijk wel komen.
Beetje zelfde als Centurion van Wolff. Als je hem ophaalt ben je wat teleurgesteld.. Klein doosje, kan nooit veel zijn. Als je hem aansteekt schrik je je de pleuris.. Heerlijk spul!Ja vroeg me dus af of dat klopte, omdat het zulke kleine doosjes zijn . Raad ze je echt aan
Ja is echt een leuk bakje plezierBeetje zelfde als Centurion van Wolff. Als je hem ophaalt ben je wat teleurgesteld.. Klein doosje, kan nooit veel zijn. Als je hem aansteekt schrik je je de pleuris.. Heerlijk spul!