Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Om de illusie te wekken dat dit een compoundje is voor de kleinere beurs?Vraag mij af waarom deze per stuk in een buiten doos zit en niet per 3 of 4.. scheelt weer karton.
5115 zonder, 5118 met crackling in de finale3 stuks gehad. het grappige is dat ik 2 verschillende versies had, terwijl batch als het goed is wel hetzelfde is? heel apart. al met al hele dikke doosjes voor iets meer dan 35 euro per stuk. gaven meer indruk dan sommige 30mm boxen.
Messcherp, die Richard. Hier ga ik ff goed op letten dit jaar.5115 zonder, 5118 met crackling in de finale
Staat nu in de maandaanbieding bij Vathorst voor 44.99€.Knap was ze met 500gram blijkbaar kunnen.
Maar ik kan geen 65euro betalen voor een 500grams cake..
Helaas kan ik niet ver reizen is veel hier duurder dan in andere dele van het land (zo voelt het)Staat nu in de maandaanbieding bij Vathorst voor 44.99€.
In februari besteld voor €35,-
Heb hem ook voor 37.5 besteld dit jaar hoorWaar was dat toen? Heb hem dit jaar nog nergens onder de 45 gezien, maar kan aan mij liggen.