Turbo Display Box 100 Shots

Deze was echt bizar. Wat ze uit 20mm hebben weten te krijgen is echt geweldig.
Volgend jaar 2.

Klein van stuk maar een prima cake! Als je er onder staat is het een prima ding
Reguliere prijs is misschien wat fors maar met een leuke korting kan ie hier zomaar weer in de collectie zitten.

Wat men hierboven zegt.

Hiermee geëindigd, wat een absolute rammer.
Harde burst, prima effecten (wellicht door het hoge tempo).

bizar wat er uit 20mm komt :)

Helaas niet geleverd gekregen, keek hier toch wel naar uit. Als ik de reacties zie dan gaan we er dit jaar weer voor

De Mystery Deal van 6 oktober bij Vuurwerk Outlet. Normaal niet iets wat ik zelf gekozen zou hebben maar man, wat ben ik blij dat ik toen deze blind op de gok heb gekocht. Ik sluit me volledig aan bij de vorige posters. Bizar wat er uit dit kleine blokje kwam. Dit was puur genieten, zo lekker.

Filmpje ziet er top uit en alle reacties zijn zeer positief. Ja, deze gaat direct op de lijst voor dit jaar.

Ik had mijn twijfels over deze box (20 mm)...maar ongelooflijk wat eruit kwam, wat een leuke box!

Dit jaar ook maar eens afschaffen! Ziet er top uit!

17 jaar terug was GBV onderscheidend... Toen was er dit al op de markt:

Mooi dat Broekhoff er nu ook weer wat mee doet.

Dit jaar ook maar eens afschaffen! Ziet er top uit!

17 jaar terug was GBV onderscheidend... Toen was er dit al op de markt:

Mooi dat Broekhoff er nu ook weer wat mee doet.

Deze had ik haha, dat was een lekker blokje.
Uit dezelfde "Excellent" lijn was er ook o.a. de "Firemix", een groot blok, 30mm geloof ik, W- en I- shape gecombineerd.

Blijf het echt bizar vinden wat Broekhoff uit deze kleine kalibers haalt met geringe kruitgewichten. Die ziet er echt heel goed uit op film. Gaat op de wishlist voor komend jaar.

Deze had ik haha, dat was een lekker blokje.
Uit dezelfde "Excellent" lijn was er ook o.a. de "Firemix", een groot blok, 30mm geloof ik, W- en I- shape gecombineerd.

Klopt! Die Firemix was top! Net als het Hart! Waarom heeft GBV nu niet meer die standaard zoals toen...

Petje af voor Magnum!

3 stuks gehad. het grappige is dat ik 2 verschillende versies had, terwijl batch als het goed is wel hetzelfde is? heel apart. al met al hele dikke doosjes voor iets meer dan 35 euro per stuk. gaven meer indruk dan sommige 30mm boxen.

Supergave dingen en echt tegen een super prijs gekocht ook dan, ziet er top uit.
Klein bakje, grootse uitwerking, toch een must have voor dit jaar.

Back
Bovenaan