Turbo Clash Rockets

Deze pijlen bevatten per stuk 38 gram kruit. Zijn inderdaad erg kleine pijlen, ik heb zelf ook één pakket besteld:) <plaatje>

Heb je die foto gisteravond bij Ivo Reinders gemaakt?
Wist helemaal niet dat de winkel zelf ook open was na de demo :o

Vind het wel een interessant pak pijlen verder, hoop dat dit mn gratis artikel is.
Anders neem ik ze alsnog mee voor ik de zaak verlaat.

Ik heb ze vandaag ook in de hand mogen houden en deze pijlen zijn qua grootte en zwaarte te vergelijken met de Light Year pijlen van ZENA. De stok is alleen inderdaad wat korter. Rubro zelf geeft aan dat ze de uitdaging zijn aangegaan om pijlen te ontwikkelen die beter zouden zijn dan de Light Year's. Of dat ook echt gelukt is weten we over een week... :)

Mensen mensen.
Deze zojuist getest.
En ik kan maar 1 ding concluderen.

Voor dat geld kope kope kope.............
Deze zijn het geld meer dan waard.
Pijlen gaan niet hoog waardoor het boeket lekker groot is.

gr

Eerst had ik lichte twijfel, maar nu ik dit zo hoor... daar word ik dan gelukkig van :)
De Light Year krijgt elk jaar weer meer concurrenten:p

Light Year ben ik niet zo'n fan van. Ik ging er van uit dat het een omlabeling betrof maar dat blijkt dus niet het geval..

Zojuist de rode pijl uit dit assortiment de lucht in gejaagd en ben echt verbaasd over hoe goed deze was! Deze had een hele harde burst die ik in sierpijlen nog niet eerder gehoord heb. Ook de boeket grote was zeer groot en bleef redelijk lang hangen. Ze gaan inderdaad niet hoog.

Denk toch wel dat Rubro het gepresteerd heeft om de beste kwaliteits pijlen van Nederland te maken tegen een fijne prijs!

Net de rode aangestoken en deze was echt mooi!
Groot boeket wat echt lang bleef hangen :) (helaas niet gefilmd)

gister dit setje pijlen gratis gekregen bij devuurwerkbunker. s'avonds direct even getest en vond de rooie idd een mooi groot boeket en burstknal hebben.

Net de groene afgestoken, ik moet zeggen deze pijl is zeker killing arrow waardig. Erg mooi goed, groot en helder boeket. Ondanks windkracht 5 merkte ik daar ook niets van, gaat goed komen dus! :cool:

Net een heel pak afgestoken. Zeker goede pijlen, harde burst en mooie volle effecten. Enig minpunt is dat de pijlen soms niet goed stijgen en daardoor gevaarlijk laag klappen.

Ik ben er niet te vreden over. Toegeven de effecten zijn mooi van kleur. De effect grootte blijft alleen mijlen ver achter de killing arrow die ik vorig jaar had. Volgend jaar toch maar weer killing arrow dus.

Killing arrow is natuurlijk een stukje duurder. Maar die zijn dan ook gewoon mooier. Deze pijlen waren ook zeker niet slecht. De effecten waren groot(doordat ze niet heel hoog gingen)en kleurrijk. Maar toch was ik niet helemaal overtuigd.

Voor het geld(€25)zeker geen miskoop, dat dan weer niet!

super pijlen voor een super prijs.
had nog killing arrow van vorig jaar, maar vind dit toch leukere pijlen.
smaken verschillen:p

Back
Bovenaan