Turbo Clash Rockets

Leuke pijlen!
Mooie grote effecten en en mooie burstknal, ze gaan ook niet erg hoog.
Ik had wel een productiefout waardoor een pijl niet hoger kwam dan 5 meter:bonk:

Had ze dit jaar ook. Prima pijltjes. Verwerkt in een pijlenrek en los gestookt. Staat op film die nog online komt.

dit zijn echt fijne pijltjes! ik had deze samen met de lightyears, en dan heb je echt een mooi compleet assortiment met goeie afwisseling. zag net dat ze in de uitverkoop waren, dus heb gelijk maar 4 pakken besteld. kon ik voor 12 euries per pak niet laten liggen :cool:

Top dingen! Waren een erg stabiele factor, gingen even hoog, elke keer een goede klap en geen weigeraars!

De pijlen los op een rijtje.

Turbo Clash blauw.

Turbo Clash groen.

Turbo Clash oranje.

Turbo Clash paars.

Turbo Clash rood.

Enjoy.

Had deze vorig jaar samen met de Light-Year en de Original Pro Rockets. Vond het zeker geen slechte pijlen, maar bij mij presteerde de Light-Year's en Pro rockets toch net wat beter.

Ach, deze zijn vaak wat goedkoper te krijgen. Mits goed gedroogd doen ze niet onder voor de light year pijlen. Maakt in principe dus niet veel uit

Had deze vorig jaar samen met de Light-Year en de Original Pro Rockets. Vond het zeker geen slechte pijlen, maar bij mij presteerde de Light-Year's en Pro rockets toch net wat beter.

Grappig, dat vond ik vorig jaar ook maar afgelopen jaarwisseling deden deze het erg goed. Naar mijn mening zelfs beter dan de light year!

Ze waren zeker niet slecht maar ik denk dat deze volgend jaar er toch niet bij zijn. Heb deze nu 2 jaar gehad maar toch de verwachtingen van de light year waar ik het mee vergelijk niet gehaald. Op zoek naar een ander goed prijs/kwaliteits pijlenpakket dus

Ik had een setje productiejaar 2015, prima dingen, harde knal en een mooie strakke uitwerking. Niet iedere kleur vond ik geweldig, maar die met blink en de willow waren goed te doen.

Back
Bovenaan