wonkobonko
Banned
Als je vraagt of ze het ongemarkeerd willen verzenden kan het nog wel lukken hoor

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je vraagt of ze het ongemarkeerd willen verzenden kan het nog wel lukken hoor![]()
Hallo,
Ik wilde ff weten of het illigaal is om die 100m visco te laten bezorgen in ons regelachtige landje Holland.![]()
Heb nu verschillende soorten K0208 strijkers. Heb ze nog niet afgestoken, maar ze zien er goed uit. Iemand ervaring mee?
vanaf het voorjaar gaan we weer lekker maar Tsjechie. Kan niet wachten. Wat een heerlijk land. Bier, meisjes, knallers en dat in volstrekt willekeurige volgorde. Nou ja ik begin met het bier. Wat kunnen die gasten daar tetteren. Ze beginnen 's middags al met halve liters. Het bier stroomt heerlijk van de tap voor ongeveer
€ 0,80 per halve liter. Vanaf de terrasjes kijk je met volle tevredenheid naar de voorbij flanerende mooie meiden in opwaaiende zomerjurkjes. Die wijven hebben altijd zin. Heerlijk. En als men zich verveelt ga je op reis naar de goede vuurwerkshops. Hop dan komende naast de K0208 strijkers ook de K0212 en desgewenst K0216 op tafel. Jullie begrijpen al, ik kan niet wachten!
Bedoel je die wapperende rokjes langs de weg?dat zijn hoertjes viespeukverder is Tsjechie zeker een mooi land waar je lekker kan knallen
![]()
Nee, ik bedoel niet de sletten die langs de kant van de weg staan voor geld. Daar heb ik niks mee. Wanneer je de goede grensovergangen neemt word je overigens niet eens meer door ze lastig gevallen.
Zoals je weet loopt er in CZ toch heel wat fraais rond. Daar kun je enorm van genieten wanneer het weer bloesjesdag is, of rokjesdag van mijn part.