[Tsjechië]

lijkt me wel een logische gedachte, maar juist omdat er zoveel ongemarkeerd wordt verstuurd(denk aan privé post) wordt er toch steekproefsgewijs gecontroleerd(denk ik).

iig, ik heb al een paar keer in Nederland vuurwerk over de post gekregen, en het werkt geweaun. En niet gaan zeuren om:De politie kijkt ook mee. Het enige wat ze kunnen doen is alles door een scanner laten gaan maar dat kost enorm veel geld.

Ja ok daar heb je zeker gelijk in. De kans is gewoon aanwezig dat je er tussenuit word gepikt. Maar die kans lijkt me wel groter als er iets uit het buitenland komt, dan dat je het gewoon binnen Nederland verstuurt.

Het komt er gewoon op neer dat je geluk moet hebben, wil je pakketje aankomen. En als je de pakkans zoveel mogelijk wilt verkleinen, moet je vooral niks met de post bestellen. Dan kun je beter een keer op vakantie gaan in Tsjechie :p

Na een rondreis door oost europa zag ik op de terugweg in Tsjechie bij de Duitse grens 2 chinese marktjes. Gelijk gestopt en om vuurwerk gevraagd. Ze hadden neit veel, maar het is me toch gelukt om een voorraadje aan te leggen. Overigens moet je hier echt maar 40% van de vraagprijs betalen ofzo.

Heb nu verschillende soorten K0208 strijkers. Heb ze nog niet afgestoken, maar ze zien er goed uit. Iemand ervaring mee?

Ook diverse 16sh potten gekocht. Afgelopen nacht in Ede er één afgestoken (van Pyroco ), en was verbaasd over de effecten. Echt super potten. 7,5 euro voor betaald. Voor de zwaardere 16sh potten 15 euro betaald. Maar had werkelijk geen idee wat de prijzen hadden moeten zijn, dus het was telkens maar wat gokken. Als iemand er eerst 35 euro voor vraagd, en je betaald er vervolgens 15euro voor dan lijk je een goede deal te hebben :)

Ook nog een pijlenpakketje gekocht met de naam Deep Space. Gisteren drie stuks afgestoken, en vond ze ook redelijk.

Ben blij dat ik weer wat vuurwerk heb, maar ben wel bang ik alles voor de winter allang weggeknald is :bonk:

Ben in Juni dit jaar in CZ geweest met school. Ik heb in Praag en zo niks gezien maar wel op de vietnamese markt, daar hadden ze wat strijkers, la bomba, colour salute en wat shellkitjes liggen. Heb niks meegenomen, want vertrouwde het niet helemaal:p.

Ook hebben we nergens grens-controle gehad.

Visco

Visco

Hallo,
Ik wilde ff weten of het illigaal is om die 100m visco te laten bezorgen in ons regelachtige landje Holland.:frusty:

Heb nu verschillende soorten K0208 strijkers. Heb ze nog niet afgestoken, maar ze zien er goed uit. Iemand ervaring mee?

Hebben die van jou ook een doodshoofd? Die van mij gaan lekker hard, grote steekvlam bij het afstrijken, pas daar voor uit! Ik heb een vinger nu helemaal verbrand, opgezwollen en dik, alleen al door die vlam :bonk:
Knal is te vergelijken met een colour salute :)

Ik heb wat la bomba's besteld, ze zijn nu onderweg. Het is te hopen dat ze goed aankomen :) of onderschept worden :S ....Ik ken ook een adresje waar ik alles kan kopen. Lawinepijlen,vlinders,nitraten,mortieren enz. Dit zeg ik echter niet! Ik ben bereid dit volgend jaar te halen. Groet, Ikke :-)

vanaf het voorjaar gaan we weer lekker maar Tsjechie. Kan niet wachten. Wat een heerlijk land. Bier, meisjes, knallers en dat in volstrekt willekeurige volgorde. Nou ja ik begin met het bier. Wat kunnen die gasten daar tetteren. Ze beginnen 's middags al met halve liters. Het bier stroomt heerlijk van de tap voor ongeveer
€ 0,80 per halve liter. Vanaf de terrasjes kijk je met volle tevredenheid naar de voorbij flanerende mooie meiden in opwaaiende zomerjurkjes. Die wijven hebben altijd zin. Heerlijk. En als men zich verveelt ga je op reis naar de goede vuurwerkshops. Hop dan komen naast de K0208 strijkers ook de K0212 en desgewenst K0216 op tafel. Jullie begrijpen al, ik kan niet wachten!

Laatst bewerkt:
vanaf het voorjaar gaan we weer lekker maar Tsjechie. Kan niet wachten. Wat een heerlijk land. Bier, meisjes, knallers en dat in volstrekt willekeurige volgorde. Nou ja ik begin met het bier. Wat kunnen die gasten daar tetteren. Ze beginnen 's middags al met halve liters. Het bier stroomt heerlijk van de tap voor ongeveer
€ 0,80 per halve liter. Vanaf de terrasjes kijk je met volle tevredenheid naar de voorbij flanerende mooie meiden in opwaaiende zomerjurkjes. Die wijven hebben altijd zin. Heerlijk. En als men zich verveelt ga je op reis naar de goede vuurwerkshops. Hop dan komende naast de K0208 strijkers ook de K0212 en desgewenst K0216 op tafel. Jullie begrijpen al, ik kan niet wachten!

Bedoel je die wapperende rokjes langs de weg?dat zijn hoertjes viespeuk :wink:verder is Tsjechie zeker een mooi land waar je lekker kan knallen:D

Bedoel je die wapperende rokjes langs de weg?dat zijn hoertjes viespeuk :wink:verder is Tsjechie zeker een mooi land waar je lekker kan knallen:D

Nee, ik bedoel niet de sletten die langs de kant van de weg staan voor geld. Daar heb ik niks mee. Wanneer je de goede grensovergangen neemt word je overigens niet eens meer door ze lastig gevallen.

Zoals je weet loopt er in CZ toch heel wat fraais rond. Daar kun je enorm van genieten wanneer het weer bloesjesdag is, of rokjesdag van mijn part.

Nee, ik bedoel niet de sletten die langs de kant van de weg staan voor geld. Daar heb ik niks mee. Wanneer je de goede grensovergangen neemt word je overigens niet eens meer door ze lastig gevallen.

Zoals je weet loopt er in CZ toch heel wat fraais rond. Daar kun je enorm van genieten wanneer het weer bloesjesdag is, of rokjesdag van mijn part.

:D oke dan.
vind het wel een erg stug volk hoor maar er zijn zeker mooie dames daar:wink:

Ik ga deze zomer naar CZ, en ik wil graag wat knallers scoren, gewoon nitraten. Eigelijk elk vuurwerk boeit mij wel! Ons huisje staat in de buurt van Tábor/Sobeslav. Iemand ervaring in die regio?

Gr

Back
Bovenaan