Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@ Amstel
Der zijn zeker nog wel controle's
Alleen niet meer zo uitgebreid als voorheen.
Er is altijd nog kans op een standaard controle en dan zullen ze het vuurwerk wat ze in je auto vinden zeker niet zomaar over het hoofd zien
Grens controle door de Duitse douane of de Tsjechische douane
Tsjechische grens weet ik niet,
maar van duitsland naar nederland was er volgens mij gewoon nog wel sprake van controle's. Niet persee voor vuurwerk hoor..
Ik heb zelf alleen KLEINE supermarkten van binnen gezien in Tsjechië. Daar geen vuurwerk. Wel vond ik nog een wapenwinkeltje in Vrachlabi (vlakbij Spl. Mlyn), maar daar ook geen vuurwerk. Wel andere dingen die zwaar illegaal zijn in Nederland. Er stonden wapens i nde vitrine... volgens mij waren het echte rifles. Echt, er was aan NIETS te zien dat ze nep waren. Precies een M4A1...en meer dan dat. Ook werpsterren, GROTE jachtmessen, kruisbogen... Maar geen vuurwerk.
Splynderuv Mlyn is inderdaad echt een wintersportplaats. Ik was er zelf in de zomer, dus ik heb niet alles in volle glorie gezien. Maar het is geen grote plaats hoor. Puur een skiplaats in een dal. Dus niet veel gewone woonhuizen.
heeft er uberhaubt al iemand bij pyrogate iets besteld ?