Troubleshooter

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: 951
Artikelnaam: Troubleshooter
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 350 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots multi-shot flowerbed; gouden palmen gecombineerd met blauwe sterren, wit en groen stroboscoop licht, crackling en crackling chrysanthemum.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €47,95

Foto:
951_lesli_New_Spirit_TROUBLESHOOTER_new_2011_groot.gif

Film 2012:
http://www.youtube.com/watch?v=VBcKPSPNcOc

Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontzettend dikke bak!
Gouden palmen met blauw (3e effect event cake 2) gouden palmen met groen (effect mega finale buurtassortiment) en nog meer gouden palmen, wat wil je nog meer?
Zo'n beetje het vetste effect met de mooiste kleuren bij elkaar in een pot.
Topper!
Wel hoge prijs helaas.

Super bak dit. Hele mooie gouden palmen die écht lang bleven hangen. Gecombineerd met de verschillende kleuren, grote boeketten en een acceptabele prijs is dit echt een topper.
Ook deze staat op mijn lijst :)

Wat een gave bak zeg! WOW

Deze had was me nog helemaal niet opgevallen! Prijs is wel vrij hoog maar dat is deze cake zeker waard.

Mooie cake inderdaad, gaat goed lang door, alleen jammer van die crackling weer, past er totaal niet bij...

Filmpje gezien; Wow effect. Prijs gezien; Wow effect.

Conclusie mooie ake maar 45€ voor 25Shots is abnormaal voor een I Shape cake..

Helaas weer niet Lesli:(

Deze cake vandaag op de demo gezien en ik moet zeggen dat het wel een mooie cake is harde burst met een Groot effect,

Gisteren mogen aanzien bij de demo van ACB vuurwerk almere. Lekkere cake, harde burst stond er zelfs beetje versteld van. Mooie grote effecten goeie kwaliteit. Alleen de prijs helaas te hoog 44,95 voor 25sh.

Hieronder filmpje met dank aan Vdrvuurwerk (2 tegelijk)

http://www.youtube.com/watch?v=TKhVjTCQruE

Back
Bovenaan