Tropic Snow [Compound]

Wat zonde zeg als je hem voor andere effecten hebt gekocht en liever geen goud schiet met zoveel wind :(.
Maar wat prachtig om deze verrassing te zien, hij is wel echt mooi zo op video!

Een verademing dat Evo toch nog goed spul op de markt heeft gebracht afgelopen jaar, want deze bak doet het gewoon goed op de films. Heb ik wel de vraag wat de nieuwe batch doet qua effecten. Wat mij betreft niks meer aan veranderen dan alleen het juiste productiefilmpje erbij. De versie zoals die in de straat staat vind ik top, zo gaat ‘ie bij mij wel op het lijstje…

Ik had hem ook in de collectie, tja wat moet ik zeggen prima burst.
Maar als je een Volkswagen koopt en bij levering blijkt het toch een Opel te zijn.. Daar word niemand blij van..

Ik had hem ook in de collectie, tja wat moet ik zeggen prima burst.
Maar als je een Volkswagen koopt en bij levering blijkt het toch een Opel te zijn.. Daar word niemand blij van..

Daarom moet je ook geen Volkswagen kopen, kom je altijd bedrogen uit!.!

Verder wel een goed product, effecten is iets van te zeggen maar al met al niet slecht.

ik vind dit echt belachelijk. dit slaat werkelijk waar nergens op. Ik ben oprecht van mening dat winkeliers hier een rechtzaak over moeten aanspannen... ik koop niets meer van hun.

Hierbij mijn straatfilmpje. Er is natuurlijk al aardig wat over gezegd, maar ik vond deze bak wel goed presteren. Een leuke mysterybox zo...:p De adviesprijs ligt wel echt erg hoog en als je dan ook nog eens andere effecten te zien krijgt snap ik de teleurstelling.

Tsja. Dikke bak maar zoals iedereen hier al zei, niet waarvoor ik hem had gekocht. Had al genoeg goudbakken nl...

Hier vonden wij hem ook niet echt tegen vallen. Wel anders als de product video, maar vergeleken met bijvoorbeeld de Pretty Hardcore (video volgt nog) heeft deze bijvoorbeeld wel echt een grotere burst.

Bij deze mijn straatvideo van deze topper. Dit is toch echt nog ouderwetse Evo kwaliteit. Meer dan een prima burst en grote effecten, met als uitschieter de laatste cake die waren echt gigantisch! Beeld op 4k zetten.

Laatst bewerkt:
Was zeker een dikke bak. Was alleen jammer dat na cake 1 de rest niet volgens de productvideo was waar ik hem voor had gehaald...

Bij deze mijn straatvideo van deze topper. Dit is toch echt nog ouderwetse Evo kwaliteit. Meer dan een prima burst en grote effecten, met als uitschieter de laatste cake die waren echt gigantisch! Helaas heeft het uploaden de video kwaliteit er niet beter op gemaakt.
Ziet er goed uit, welke batch was dit?

Vergelijkbare uitwerkingen met de versie van vorig jaar, maar op details wel iets anders. Al met al was de versie van vorig jaar wel beter.

Cake 1 hele mooie heldere kleuren trouwens! En let eens op hoe hard het waait aan het begin van de video! 🙁

Back
Bovenaan