Tropic Snow [Compound]

Deze was totaal anders dan de productvideo. Cake 1 had rode ghost en de rest had andere effecten. Wel ontzettend groot en vol met een flinke burst. Was zeer aangenaam verrast door deze bak, ondanks de afwijking in effect.

Klopt. Productvideo was totaal anders.
Zat ff aan mezelf te twijfelen.

Video van gemaakt dus die zal eerdaags wel voorbij komen ;)

Helaas totaal anders dan op product video. 1e cake was echt dik..grote red ghost effecten, cake 2 en 3 vervolgens voornamelijk goud. Erg jammer, spreiding en burst dik in orde..cake 1 mssn wel niveau colorful city

Inderdaad een hele andere box, vreemd maar wel verassend zo. Dikke prima hoor. Een goeie 30mm compound en zo willen we EVO zien. Prachtig design en op deze manier een mooi gevariëerde box. Straatfilmpje volgt nog.

Inderdaad deze box had een andere inhoud dan verwacht, maar ondanks dat was dit echt een hele goede box.

Geschoten in de stromende regen:

Ja mooie box. Maar niet waarvoor je deze box hebt gekocht toch? Evolution doet wel erg slecht momenteel. Pangu is ook niet meer wat het geweest is. Jammer..

Een hele andere box kwa uitwerking dan verwacht. Des ondanks een hele dikke box.
Burst kneuter hard goede verspreiding en ook nog goede affecten ook.
Dus ondanks de andere uitwerkingen wel een hele fijne aanrader!

Tsja, mooie box maar niet wat ik heb gekocht, ben dit jaar zoals meer met mij teleurgesteld in Evolution Fireworks, jaren lang eigenlijk altijd goed en nu heb ik toch bij meerdere producten een nare smaak in de mond..

Zou me geld terug vragen dit is pure op lichting
Wat een Misleiding weer dit:frusty::mad::bonk:
Lijkt er niet eens op de product video. Geen Kleur en tempo zo traag

Back
Bovenaan