Tropic Snow [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2622
Artikelnaam: Tropic Snow
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.500 gram
Aantal Schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 30-35sec
Stijghoogte: 40-45m
Adviesprijs 2024: € 179,00
Voorverkoop 2024: € 159,00
Onlineprijs 2024: € 149,00

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel benieuwd naar deze box, moet toch een bak geweld geven 75 shots 30mm in 20 sec:p.

@vanderelst klopt de stijghoogte van de 30 mm compounds wel? 40 tot 45 meter vind ik wel erg hoog.

75 sh 30mm in 15-20 sec? wauw.. deze gaan we in de gaten houden en ook bij deze weer erg benieuwd naar de beelden!

Heel benieuwd naar deze box, moet toch een bak geweld geven 75 shots 30mm in 20 sec:p.

@vanderelst klopt de stijghoogte van de 30 mm compounds wel? 40 tot 45 meter vind ik wel erg hoog.

Voor de producten van Evolution kan ik deze vraag (nog) niet beantwoorden. Misschien leest Marchel mee, die zou dat wel moeten kunnen.

Ok deze doos 'moet' erbij. Hopelijk voor onder de 100 ergens in de freak.:blink:

En erbij :handsup:

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, mooie kleuren met constant de blinking (zal vast anders heten) erachter

Ik vind 'm saai. En snel voorbij voor het geld. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. We hebben mooiere snow cakes gexien, ook van Evo. Had er bv behalve witte snee ook wat bloederige snee of gelikte snee (goud) bij gedaan, nu is het "tropic' nie meer dan een paar best gangbaar gekeurde sterren die nog niet heel bijster dik zijn of lang blijven hangen. Misser, naar mijn mening.

Ik vind 'm saai. En snel voorbij voor het geld. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. We hebben mooiere snow cakes gexien, ook van Evo. Had er bv behalve witte snee ook wat bloederige snee of gelikte snee (goud) bij gedaan, nu is het "tropic' nie meer dan een paar best gangbaar gekeurde sterren die nog niet heel bijster dik zijn of lang blijven hangen. Misser, naar mijn mening.

Eensch Jack van Gelder, al vind ik het concept goed bedacht. De puritein in mij had dan graag flitsender kleurencombinaties gezien, liefst 3-4 per keer (denk aan violet, oranje groen en/of geel, lichtblauw, oranje) in grotere sterren (zie riakeo) en dan de laatste cake in V- of W shape.

De huidige kleurencombinaties doen niet erg tropisch aan. Middelste deel nog het best.

Back
Bovenaan