Triplet

Lekker later liggen deze pijlen. Veel en veel te hoog en daardoor mini boeket. Nog geen 5 euro waard.

[video=youtube_share;q6YM7tG9hno]http://youtu.be/q6YM7tG9hno/video]

Isdat echt alles wat er in zat of alleen de stijglading? Daar past never 40 gram in :D

Reverser it's your job :D

Zoals beloofd heb ik er een paar bewaard om te ontleden.Moest even naar ze zoeken. Het resultaat is echt bedroevender dan iedereen denkt. Oplichting pur sang in mijn ogen.

Zoals beloofd heb ik er een paar bewaard om te ontleden.Moest even naar ze zoeken. Het resultaat is echt bedroevender dan iedereen denkt. Oplichting pur sang in mijn ogen.

Echt achterlijk! Maar hey, ik heb zo bij meerdere producten mijn twijfel als t gat om kruitinhoud. Wordt hier niet massaal mee gesjoemeld?
En een andere vraag: waarom!?

Bedankt man voor het ontleden!

Dit zal zeker vaker gebeuren, worden we niet door de overheid bestolen dan wel door de importeurs. Nee grapje, het is zeer triest te zien, hoop zeker dat Wolff hierop gaat reageren anders zal ik nooit meer een Wolff product kopen. Andere importeurs zullen dit ook zeker doen.

Dit zal zeker vaker gebeuren, worden we niet door de overheid bestolen dan wel door de importeurs. Nee grapje, het is zeer triest te zien, hoop zeker dat Wolff hierop gaat reageren anders zal ik nooit meer een Wolff product kopen. Andere importeurs zullen dit ook zeker doen.

Ik wil niet te ver offtopic gaan maar die Dragstar rockets van Vuurwerkmania zouden ook 19 gram moeten zijn..... met 19 gram is dus veel meer te doen als ik de Triplet film zie. Zoals je al aangeeft is het de vraag of er niet constant gesjoemeld wordt....

Achja, om dit soort grappen laat ik altijd een merk een tijdje links liggen. 0 Wolff artikelen dit jaar. Al eens eerder gedaan met andere importeurs. Eerst weer wat jaar postitieve verhalen lezen voordat ik er weer aan begin. Wolff was nog wel mijn 1 na betrouwbaarste importeur.

Bedankt voor de moeite Reverser! Zijn echt belachelijk slechte pijlen ja, had vorig jaar ook 2 setjes aangeschaft, maar stelt echt niks voor... Maar nu is wel duidelijk waarom :bonk:

Dit is serieus oplichting. Goed dat je de moeite hebt genomen, heb het gevoel dat dit dus het topje van de ijsberg is. Is natuurlijk makkelijk verdienen zo, grammetjes minder sas erin.
Niemand die het natuurlijk controleert.

Bedankt voor het filmpje Reverser, had ze bijna gekocht. Dit is wel heel schandalig wat Wolff hier flikt zeg!

En opeens snappen we wat Funke uit 30gr weet te halen en waarom ze wat duurder zijn?

Dit jaar heb ik ook Funke pijlen. daar gaat het mes ook in. Weten we direct waarom ze beter zijn.
Doe ik mijn naam toch nog eer aan hahahaha Reverse(r) Engineering.

Back
Bovenaan