Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aan de ene kant heb ik voor iets minder dan 400 euro al meer dan genoeg, maar ik heb het gevoel iets te missen. Mijn gezonde verstand zegt 'laat het erbij', maar mijn liefhebbers gevoel 'meer, meer, meer'. Een Immortal Gold ofzo. Ik ga er nog een nachtje over slapen
.
Gebeurd het bij jullie ook vaak dat als je een bestelling komt ophalen, ze 1 of meerdere potten niet hebben? Vanwege lever problemen of iets dergelijks. Wat krijgen jullie dan meestal er voor terug? Je geld? Of mag je een andere pot uitkiezen van een paar tientjes duurder?
Rubro Vuurwerk
Buurtassortiment XXL
Evolution Fireworks
Fairytail
Estatic
Winternight
Solar Storm
Euphoria
Snowstorm
Brocade King Blue
Green Flashing
Snake Eyes
Purple Haze
Crown Flowers
Rubro Vuurwerk
Buurtassortiment XXL
Evolution Fireworks
Fairytail
Estatic
Winternight
Solar Storm
Euphoria
Snowstorm
Brocade King Blue
Green Flashing
Snake Eyes
Purple Haze
Crown Flowers
Vulcan Fireworks
Titanium Vulcano
Assorted Fountains 2
Happiness 2
Big Tom Thumbs 2
Rocket Boom 2
Astronaut
Ratelband 1000
Of mijn vraag hier echt thuis hoort weet ik niet,maar dat merk ik vanzelf wel.
Naar aanleiding van Ruben zn opmerking over vervangend duurder vuurwerk bij een artikel dat niet geleverd kon worden,schoot me wat anders te binnen wat ik zelfs vroeger veel hoorde.
Iemand besteld een artikel vanwege bv die effecten,artikel is uitverkocht/niet voldoende op voorraad/enz enz,klant krijgt vervangend artikel.
Daar gaat het dan vaak fout,klant krijgt een compleet andere cake met dus ook andere effecten,klant krijgt andere cake die iets goedkoper is en ook ander effect heeft.
In beide gevallen voelt de klant zich in de zak gescheten en gaat boos/teleurgesteld weg en koopt er nooit meer.
In hoeverre kijkt een verkoper naar wat hij meegeeft als vervangend artikel ?
Wordt er überhaupt wel gezocht/nagedacht bij zoeken naar een vervanger,of dat die vervanger dezelfde effecten heeft als het niet leverbaar zijnde artikel ?
Of is er bij 99% van de verkopers niet voldoende kennis van het vuurwerk om daar over na te kunnen denken ?
Vervangend artikel krijgen is denk al een illusie, gelijkwaardig is zga onmogelijk ben ik bang.Dat vraag ik me dus ook af inderdaad. Ik heb me meestal maar wat laten aansmeren maar ik ben nou van plan om er wat beter naar te kijken. Ik had vorig jaar een waaier gekocht van 40 euro, was niet aanwezig. Mocht kiezen uit 3 potten, 2 kende ik al en vond ik niks. Toen kreeg ik een green crystal van cafferata van 50 euro. Ik kende t niet, had m maar gewoon meegenomen. Toch teleurgesteld toen ik thuis kwam want t was heel wat anders dan ik had gewild
-Freestyle fan
-Heroes
-Sick six
-Transbomber
-HFF Double Gold box 2.0
-Insane
-Sparkles
- 2x Cruelty
-Stormchaser
-Garden Party 3
-Red Ghosts
-Fast of Furious 1