Bestellingen geplaatst ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gevoel kennen we allemaal wel. Verstandelijk weten we dat het een keer klaar moet zijn, maar je blijft uitzonderingen maken en tijdens de verkoop dagen nemen we ook altijd nog weer wat extra mee. Mooie verslaving hebben we.

Aan de ene kant heb ik voor iets minder dan 400 euro al meer dan genoeg, maar ik heb het gevoel iets te missen. Mijn gezonde verstand zegt 'laat het erbij', maar mijn liefhebbers gevoel 'meer, meer, meer' :p. Een Immortal Gold ofzo. Ik ga er nog een nachtje over slapen ;).

Heel herkenbaar. Had precies het zelfde en heb toch wat bij besteld :)

Laat ik voor de verandering hier mijn lijstje ook maar even tentoonstellen.:D

VuurwerkMania:
The Golem
Neon Knights
Dragstar Rockets
Collision Thunder
The Templar Box

Rubro:
Wicked Warlock 2x
Shardana Rockets

Evolution:
Red Ghosts 2x
Fading Stars 2x
Green Flashing 2x
Happy Thunder Q 2x
Titanium Thunder

Pangu:
On The Beat 100 schots

Broekhoff:
Willow Time
Osiris

Ik haal naar alle waarschijnlijkheid op de verkoopdagen nog wel wat bij + Nog een ritje naar Duitsland de 29e:angel:

1 x supernaut funke
1 x corolla blue funke
2 x cruel traction wolf
2 x rambam 2.0 evo
1 x transbomber rubro
1 x mayhem zena
1 x truimph zena
1 x imaginary-s evo
2 x fast or furious box evo (gratis box)
8 x titanium salute piromax
2 x kylin pangu
1 x chrysantium waaier
1 x raw mjolnir

na mijn twijfels over de colorful city heb ik hem kunnen ruilen tegen nog een rambam:cool:

Goed man. Ik kon hem niet inwisselen bij mijn dealer want de Rambam 2.0 is niet leverbaar aldaar. Zonde! Maar denk dat de Colorfull City niet gaat tegenvallen.

Besteld:

- Buurtassortiment Rubro
- Immortal Gold
- Brasilian Box
- Happy Hardcore assortiment
- Fairytale assortiment

En nog wat klein grut zoals fonteintjes en dergelijke om af te steken met mijn dochter van 3 :D

Gebeurd het bij jullie ook vaak dat als je een bestelling komt ophalen, ze 1 of meerdere potten niet hebben? Vanwege lever problemen of iets dergelijks. Wat krijgen jullie dan meestal er voor terug? Je geld? Of mag je een andere pot uitkiezen van een paar tientjes duurder?

Gebeurd het bij jullie ook vaak dat als je een bestelling komt ophalen, ze 1 of meerdere potten niet hebben? Vanwege lever problemen of iets dergelijks. Wat krijgen jullie dan meestal er voor terug? Je geld? Of mag je een andere pot uitkiezen van een paar tientjes duurder?

Dat gebeurd heel vaak inderdaad. Hoe meer je besteld hoe groter de kans is dat er iets niet van aanwezig is. Hier kan de winkel vaak ook niets aan doen. Bestellen is natuurlijk een groot voordeel om een product te reserveren maar het kan altijd zo zijn dat een importeur opeens met een karton minder aan komt zetten omdat deze al uitverkocht is of afgekeurd is.

Ook kan er achter de schermen in de winkel iets fout zijn gegaan bij het pakken van bestellingen bijvoorbeeld. Na 8 jaar ervaring hiermee zijn dat wel de meest voorkomende oorzaken hiervan. En als vervanger voor dat product gaven wij altijd een duurder product mee aan de klant.

Rubro Vuurwerk
Buurtassortiment XXL

Evolution Fireworks
Fairytail
Estatic
Winternight
Solar Storm
Euphoria
Snowstorm
Brocade King Blue
Green Flashing
Snake Eyes
Purple Haze
Crown Flowers

Vulcan Fireworks
Titanium Vulcano
Assorted Fountains 2
Happiness 2
Big Tom Thumbs 2
Rocket Boom 2
Astronaut
Ratelband 1000

Ik kon het niet laten. Klein maar fijn vuurwerk. Het is niet geweldig spul natuurlijk maar het heeft meer een nostalgische waarde. Of ik het ook echt ga afsteken; dat weet ik niet. Ik denk het niet want het gaat zwaar tegenvallen volgens mij.

Meterpakket Century
0405_F4ALL
€ 17,50
Besteld: 1
€ 17,50
Angel Blow
0700_Lesli
€ 27,95
€ 27,95
Bazooka Blue
0703_Lesli
€ 24,95
€ 24,95
Fading Stars
0516_Evo
€ 29,95
€ 29,95
Magicians
0903_Royal
€ 9,75
€ 9,75
Spirits & Science
0906_Royal
€ 8,25
€ 8,25
Northern Light
0915_Royal
€ 10,50
€ 10,50
Gamma Burst
0904_Royal
€ 10,50
€ 10,50
Lady Cracker
0102_Katan
€ 1,35
€ 1,35
Pepper Attack
0110_Wolff
€ 2,95
€ 2,95
Jumping Jack
0101_Katan
€ 1,50
€ 1,50
Grondbloemen Flaming Spinners
0105_Katan
€ 1,25
€ 1,25
Camilia Flower
0031_Katan
€ 1,25
€ 1,25
Crackling Balls
0016_Katan
€ 1,00
€ 1,00

€ 148,65

Of mijn vraag hier echt thuis hoort weet ik niet,maar dat merk ik vanzelf wel.
Naar aanleiding van Ruben zn opmerking over vervangend duurder vuurwerk bij een artikel dat niet geleverd kon worden,schoot me wat anders te binnen wat ik zelfs vroeger veel hoorde.
Iemand besteld een artikel vanwege bv die effecten,artikel is uitverkocht/niet voldoende op voorraad/enz enz,klant krijgt vervangend artikel.
Daar gaat het dan vaak fout,klant krijgt een compleet andere cake met dus ook andere effecten,klant krijgt andere cake die iets goedkoper is en ook ander effect heeft.
In beide gevallen voelt de klant zich in de zak gescheten en gaat boos/teleurgesteld weg en koopt er nooit meer.
In hoeverre kijkt een verkoper naar wat hij meegeeft als vervangend artikel ?
Wordt er überhaupt wel gezocht/nagedacht bij zoeken naar een vervanger,of dat die vervanger dezelfde effecten heeft als het niet leverbaar zijnde artikel ?
Of is er bij 99% van de verkopers niet voldoende kennis van het vuurwerk om daar over na te kunnen denken ?

Rubro Vuurwerk
Buurtassortiment XXL

Evolution Fireworks
Fairytail
Estatic
Winternight
Solar Storm
Euphoria
Snowstorm
Brocade King Blue
Green Flashing
Snake Eyes
Purple Haze
Crown Flowers

Vulcan Fireworks
Titanium Vulcano
Assorted Fountains 2
Happiness 2
Big Tom Thumbs 2
Rocket Boom 2
Astronaut
Ratelband 1000

Evolution Fireworks
Rambam 2.0

GBV
Magic Pearl
Colour Pearl
Knallpack
Blitzfontäne 2
Familien Sortiment 2
Duitse Tolle Lola 5

Eindelijk de Rambam 2.0 besteld. Gelijk wat klein vuurwerk voor in avond.

Of mijn vraag hier echt thuis hoort weet ik niet,maar dat merk ik vanzelf wel.
Naar aanleiding van Ruben zn opmerking over vervangend duurder vuurwerk bij een artikel dat niet geleverd kon worden,schoot me wat anders te binnen wat ik zelfs vroeger veel hoorde.
Iemand besteld een artikel vanwege bv die effecten,artikel is uitverkocht/niet voldoende op voorraad/enz enz,klant krijgt vervangend artikel.
Daar gaat het dan vaak fout,klant krijgt een compleet andere cake met dus ook andere effecten,klant krijgt andere cake die iets goedkoper is en ook ander effect heeft.
In beide gevallen voelt de klant zich in de zak gescheten en gaat boos/teleurgesteld weg en koopt er nooit meer.
In hoeverre kijkt een verkoper naar wat hij meegeeft als vervangend artikel ?
Wordt er überhaupt wel gezocht/nagedacht bij zoeken naar een vervanger,of dat die vervanger dezelfde effecten heeft als het niet leverbaar zijnde artikel ?
Of is er bij 99% van de verkopers niet voldoende kennis van het vuurwerk om daar over na te kunnen denken ?

Dat vraag ik me dus ook af inderdaad. Ik heb me meestal maar wat laten aansmeren maar ik ben nou van plan om er wat beter naar te kijken. Ik had vorig jaar een waaier gekocht van 40 euro, was niet aanwezig. Mocht kiezen uit 3 potten, 2 kende ik al en vond ik niks. Toen kreeg ik een green crystal van cafferata van 50 euro. Ik kende t niet, had m maar gewoon meegenomen. Toch teleurgesteld toen ik thuis kwam want t was heel wat anders dan ik had gewild

Dat vraag ik me dus ook af inderdaad. Ik heb me meestal maar wat laten aansmeren maar ik ben nou van plan om er wat beter naar te kijken. Ik had vorig jaar een waaier gekocht van 40 euro, was niet aanwezig. Mocht kiezen uit 3 potten, 2 kende ik al en vond ik niks. Toen kreeg ik een green crystal van cafferata van 50 euro. Ik kende t niet, had m maar gewoon meegenomen. Toch teleurgesteld toen ik thuis kwam want t was heel wat anders dan ik had gewild
Vervangend artikel krijgen is denk al een illusie, gelijkwaardig is zga onmogelijk ben ik bang.
Optie die over blijft is altijd nog geld terug. Dan zou ik daarvoor kiezen en elders de cake zoeken

-Freestyle fan
-Heroes

-Sick six
-Transbomber

-HFF Double Gold box 2.0
-Insane
-Sparkles
- 2x Cruelty
-Stormchaser

-Garden Party 3

-Red Ghosts
-Fast of Furious 1
-2x Fame
-Joy Ride
-3x Return of the Phoenix

-Yellow River
-Crown Mix
-Splitting Stars

Restanten:
-Outblast 2.0
-Capital
-2x Dutch Thunder
-Super Cluster
-Schockwave 2.0
-9x The Junk
-4x Showtime Mines
-Meterpakketje

Weer een bestelling geplaatst en de restanten van voorgaand jaar even geïnventariseerd. Nu weer druk met afwegingen maken voor de volgende bestelling:)

Tot nu toe besteld (vet is aangevuld):

Valk Vuurwerk:
- Crash Box
- Big Valk 19
- Valk Limited Edition 100
- 1+1 Kiloknaller
- White Red Rebel
- Glittering Dahlia

Vuurwerkdiscount Wierden:
- G-force 4000
- Platinum Radical Box I
- Platinum Intense Box II