Triplet

Gaaf! 3 voor een tientje kun je wel 2 pakjes van halen. Leuk voor een uur of 10 wanneer je ze het best kunt zien. Of om 6 uur 1 om te beginnen. Hopelijk staat op de verpakking welk effect wat is.

Deze last minute nog maar bijbesteld, voor 10,- kan het haast niet mis gaan. De filmpjes lijken voor NL niet helemaal mogelijk.

Net gezien op een demo. De sample film neigt naar misleiding. Effect vele malen kleiner, burst zachter en de blinkers blijven niet knipperen. Voor ruim 3 euro per pijl is het niet echt een miskoop maar ook zeker niet goed te noemen.

Net gezien op een demo. De sample film neigt naar misleiding. Effect vele malen kleiner, burst zachter en de blinkers blijven niet knipperen. Voor ruim 3 euro per pijl is het niet echt een miskoop maar ook zeker niet goed te noemen.

Was er al een beetje bang voor dat de effecten met 40g niet mogelijk zijn. Wel jammer dat dit blijft gebeuren door de leveranciers en er vaak geen transparatie is over china versie, sample of productie. Toch maar wat eerder wegknallen dan.

Prima pijlen, maar niet spectaculair. De burstknal was goed, effect niet al te groot. Light year van Zena heeft grotere effecten, vergelijkbare burstknal en is per pijl bijna twee keer zo goedkoop als de Triplet pijlen.

Mee eens met de vorige reacties,knal was opzich heel aardig,maar effect niet heel groot,zijn wel betere te koop in Nederland,dit is gewoon leuk voor eerder op de avond.

Zoals eerder aangegeven gaan ze gewoon veel te hoog, was ze daarom ook zat na 2 pakken en heb er nog 3 liggen, misschien voor door het jaar heen!

Ik geloof nooit dat er 40 gram in zit. Ik heb er nog een paar en ga deze wel open maken en wegen. Zelfs mijn Duitse pijlen van 20 gram waren beter.

Ik geloof nooit dat er 40 gram in zit. Ik heb er nog een paar en ga deze wel open maken en wegen. Zelfs mijn Duitse pijlen van 20 gram waren beter.
Ben benieuwd wat de uitkomsten zijn. Eén van mijn pijlen zat wat los... Toen was pas echt te zien hoe klein deze pijlen waren:
8B07BD16-728C-417F-9C13-BC78191854A2.jpg

Back
Bovenaan