Triple X

Vorig jaar gehad en was dikke prima. Vanavond bij kuiper kon die me niet bekoren, zoals gezegd zeker niet met de obsessed er voor.

Dacht ook dat de box in verkeerde volgorde stond. Eindschoten waren nu halverwege

Laatst bewerkt:
Vond hem totaal niet overtuigen! Hij begin ook in I shape. Hij was niet slecht, maar viel gewoon erg tegen, zeker met de Obsessed er net voor.

En daar ben ik dus nog niet aan uit..Ik heb met de Mai Tai Tailgate,Obssesed,Triple X drie boxen die ik nog niet eerder heb afgestoken of in de straat gezien. Ik d8 met mai tai,dan de Obssesed en gevolgd door Triple X wel met volgorde eruit te zijn.maar door wisselende reacties toch weer aan de twijfel..🤣🤣

We hadden batch 2022 die zo slecht zou zijn. Nou ik vond 'm de topper van de avond! We hebben wel een Beast of BUrden en Paranooid 2 niet geschoten, die hadden 'm misschien (Paranoid 2 zeker) wel overtroffen. Alleen heel gek: eind salvo is er niet meer bij lijkt het? Alles is afgegaan, hebben we gecontroleerd. Maar stierf zonder eind saldo. OOk niet verkeer om afgeschoten of zo. Hebben anderen dit ook gehad? Maar de effecten waren echt zeer breed en vol, vergelijkbaar met 30 mm bakken die we hadden. Hielp wel mee dat de wind het toch duidelijk rustiger aandeed dan vorig jaar. Maar die regen, die niet te hard maar wel vrij constant viel, was om 1.30 uur toch het sein om te stoppen. Volgend jaar weer een kans.

Hier ook de 2022 afgestoken gister. Wat een bizar apparaat. Harde wind wel maar deed de kwaliteit niet zakken. Dreunen ook lekker te voelen was echt topper van de avond.

Volgorde ging volgens het boekje inclusief gigantisch eind salvo.

Ik had batch 2023, wát een dikke bak! Ik had in 2019 ofzo de armageddon, maar deze overtrof het zekerweten. Hele straat was stil geworden tijdens de box, en naderhand applaus en gejuich!

Ik had deze een aantal jaar geleden al een keer gehad, dit jaar weer..maar dit blijft toch wel mijn favoriet! Heerlijke box

Nou jullie zaten aan de goede kant dan..
Goed om betere verhalen over box te horen.
Hier veel te harde wind en regen,en dan woon je ook nog aan rand van wijk..was echt klote weer.��

Batch 2022 deed het zeer goed hier

Vorig jaar deed exact diezelfde batch het volgens de meesten niet goed. 2023 deed het op demo's niet goed. Ik denk dus dat droog kruit een verklaring kan zijn. Wij hebben door de harde wind vorig jaar deze laten staan. De slechte 2022 batch met het zwart witte papier dus. Nou...ik gaf het al aan: prima. Wij hebben steeds van dezelfde positie gefilmd. Kunnen dus vergelijken met 25mm bakken als de Espada Palms. Albert Raptor Princess, Transbomber, Pyrocentury GldenSpider 30 mm) en Beyond Redemption. Triple X en Beyond Redemption waren vergelijkbaar, de rest was minder of (Raptor Princess) veel minder.
Die bursts waren trouwens ook indrukwekkend. Indrikwekkendedreunen. En het afschieten op zich klinkt ook lekker.

Deze moest ik toch een keer hebben. Bij het ophalen word je al een beetje verliefd als je ziet hoe imposant groot deze box is. De 2022 batch geschoten en elke euro waard die ik ervoor betaald heb (225 in de outlet, prima in deze tijd). Dit was toch wel één van de smaakmakers deze O&N, Magnum stelt mij zelden tot nooit teleur.

Back
Bovenaan