Triple X

Dit is duidelijk batch 2022 en nu vind ik 'm zeker gezien de wind echt weer wel goed. Deze staat bij een van mijn maats en wij hebben dus met zekerheid batch 2022 maar laten staan. Als het goed is vieren we het dit jaar weer samen (staat wel vast) en nou maar hopen op veel minder wind.

Volgens mij spreek je jezelf regelrecht tegen. Eerst zeg je dat de 2022 batch flink is gedegradeerd terwijl je enkele minuten later zegt dat de 2022 batch echt weer wel goed is. Wat is het nou?:wink:

En owja, wat kwaliteit betreft: dat is het verschil tussen een vuurwerkyoutoeber en een niet-vuurwerkyoetoeber. Overigens heb ik zelf niet gefilmd, dus met welke telefoon dit is gedaan, geen idee.

Volgens mij spreek je jezelf regelrecht tegen. Eerst zeg je dat de 2022 batch flink is gedegradeerd terwijl je enkele minuten later zegt dat de 2022 batch echt weer wel goed is. Wat is het nou?:wink:

En owja, wat kwaliteit betreft: dat is het verschil tussen een vuurwerkyoutoeber en een niet-vuurwerkyoetoeber. Overigens heb ik zelf niet gefilmd, dus met welke telefoon dit is gedaan, geen idee.

? Op het ene filmpje vind ik het echt tegenvallen en tot mijn eigen verbazing vind ik er nog een wat later en die vind ik echt wel goed. Ik zeg gewoon wat ik zie.

Deze box word onderhand ook zwaar over hyped, gelukkig in mindere maten dan de Transbomber maar toch. Magnum maakt echt hele mooie producten en Triple X is ook echt geen rommel maar er prijs kwaliteit zoveel betere producten uit hun eigen assortiment.

Heb de Triple X in 2020 geschoten, 2019 batch, samen met Magnum PI en Kingstown Hangover. PI blies de Triple X helemaal weg.

Laatst bewerkt:
Deze box word onderhand ook zwaar over hoed, gelukkig in mindere maten dan de Transbomber maar toch. Magnum maakt echt hele mooie producten en Triple X is ook echt geen rommel maar er prijs kwaliteit zoveel betere producten uit hun eigen assortiment.

Heb de Triple X in 2020 geschoten, 2019 batch, samen met Magnum PI en Kingstown Hangover. PI blies de Triple X helemaal weg.

de prijs verhoudingen liggen net wat anders dan 3 jaar geleden.. alles wat je opnoemt is gestegen. voor PI zou ik meer kwijt zijn geweest dan Triple

de prijs verhoudingen liggen net wat anders dan 3 jaar geleden.. alles wat je opnoemt is gestegen. voor PI zou ik meer kwijt zijn geweest dan Triple

Dan ben je ook de enige waar dat van toepassing is..normaal gesproken is een PI altijd goedkoper dan een Triple.

Maar zelfs voor de actieprijs die jij voor de Triple hebt betaald zou ik hem laten staan.

Ik heb zowel de triple x als de PI afgestoken met teveel wind. Beide k*t. Gewoon niet met de wind dit soort bakken(met veel goud) niet afsteken.

Dan ben je ook de enige waar dat van toepassing is..normaal gesproken is een PI altijd goedkoper dan een Triple.

Maar zelfs voor de actieprijs die jij voor de Triple hebt betaald zou ik hem laten staan.

kortingscode werkte niet voor de P.I en voor triple wel, blijkbaar een keuze van de dealer. vroeger had je m natuurlijk veel goedkoper maar die tijden moet je vergeten, t zal enkelt duurder worden

In de Black Friday besteld en lees nu deze wisselende recenties. Hopen op een goede batch, in ieder geval de ventilator er 24-36 uur op,

In de Black Friday besteld en lees nu deze wisselende recenties. Hopen op een goede batch, in ieder geval de ventilator er 24-36 uur op,

Is gewoon een hele goede bak. Vorig jaar waren het natuurlijk zeer slechte weersomstandigheden waardoor veel vuurwerk, waaronder deze Triple X, iets minder goed uit de verf kwam. Wij hadden met O&N een redelijk beschut plekje met vel woningen en bomen rondom onze stookplek en bij ons ging die als vanouds!

Wat een bakbeest van Magnum was dit zeg, lichte twijfel vooraf wegens het kaliber maar deze heeft zeker niet teleurgesteld. Opening om 00:00u nadat het geweld in de straat wat minder was geworden, heerlijke opening van het nieuwe jaar. Erg van genoten, voor mij is het eerste salvo echt sterk en op het einde de salvo's met de mines erbij. Genieten! Ondanks de groothoeklens op de camera nog steeds beeldvullend. Gelukkig de triple X nog kunnen kopen voor 150 euro destijds, daar gaat dit jaar de 400 shots display box voor over de toonbank helaas.

Ja maar dit was niet wat ik gewend ben van dit bakbeest. Normaal die zwemende sterren die je hier op het laatst ziet, normaal aan het begin, waren voorheen veel mooier.

Ik had hem nog nooit live gezien, maar ik kan me voorstellen dat dit in de straat wel indruk maakt.

Vond hem totaal niet overtuigen! Hij begin ook in I shape. Hij was niet slecht, maar viel gewoon erg tegen, zeker met de Obsessed er net voor.

Back
Bovenaan