Triple X

Het is een goede box maar ik bemerk ook een soort transbomber hype. Wat ik zelf minder vind van deze box, is dat als je de boeketten de los gaat bekijken het gewoon niet veel voor stelt en de burst is minder hard als bijvoorbeeld transbomber champions editie. Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!

Wanneer er 10 shots tegelijk de lucht in gaan merk de gemiddelde freak dat niet zo snel maar ik ben ook gewoon erg kritisch, dat kan ook gewoon met het mega aanbod van goede boxen. Daardoor weegt de prijs ook gewoon meer mee dan ooit. Voor de freak prijs 120-140 zou ik em gewoon nemen. Moet je meer betalen dan zou ik zeker andere opties gaan doornemen.

Per schot vind ik hem ook minder, de boeket grootte valt naar mijn idee dan ook behoorlijk tegen en dan bedoel ik vooral de eerste 2 typen effecten in I-shape (Ik probeer de effecten maar niet te beschrijven, dan gaat het daar weer over straks... Haha). Maar zoals anderen zeggen, de snelheid, de salvo's, richtingen en vergeet vooral de timing niet, maken het toch een zeer aantrekkelijke bak voor 140€. Bij mij staat hij in ieder geval. Qua beleving kom je op film ook niet in de buurt bij de realiteit. We gaan het zien!

Voor 140 euro kan het toch geen miskoop zijn? Andere boxen van deze grote zijn een stuk duurder. Vind de straatfilmpjes toch allemaal goed overkomen, hopelijk gaan we het beleven aan het einde van het jaar! Kan in ieder geval niet wachten om deze te schieten

Voor €140 euro heb je zeker geen miskoop aan deze box!
Heb deze zelf voor €170 besteld en dat was die zeker waard!
Voor €140 echt geen twijfel.

Het is een goede box maar ik bemerk ook een soort transbomber hype. Wat ik zelf minder vind van deze box, is dat als je de boeketten de los gaat bekijken het gewoon niet veel voor stelt en de burst is minder hard als bijvoorbeeld transbomber champions editie. Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!

Wanneer er 10 shots tegelijk de lucht in gaan merk de gemiddelde freak dat niet zo snel maar ik ben ook gewoon erg kritisch, dat kan ook gewoon met het mega aanbod van goede boxen. Daardoor weegt de prijs ook gewoon meer mee dan ooit. Voor de freak prijs 120-140 zou ik em gewoon nemen. Moet je meer betalen dan zou ik zeker andere opties gaan doornemen.

Absoluut mee eens, vooral die boeketgrootte en burst trekken me niet zo heel erg aan, als ik hem kan vinden in ZH voor 140 dan gaat ie mee. Maar 170-180 ga ik toch verder om me heen kijken.

Gewoon allebei nemen. Je krijgt spijt als je het niet doet.

Er is maar zoveel ruimte, zowel financieel alsmede wat ik comfortabel vind om in huis te hebben gezien de hoeveelheid NSBERs tegenwoordig.

Dezelfde overweging als Sirens heb ik ook gemaakt.
De boeketten an sich zijn effecten die ik in best veel andere boxen ook heb.
Maar het tempo en de shapes kom ik nergens anders tegen. Dit is mijn eerste ervaring met echt een grote bak zoals dit dus ik ben hartstikke benieuwd.

Vooral de diverse schietrichtingen en tempo maken deze box zo ontzettend dik. Kan ook niet zo 1-2-3 een andere box noemen die beiden heeft, kwa tempo misschien escape from hell, maar die mist waaiershapes en is volledig 30mm.

Per schot vind ik hem ook minder, de boeket grootte valt naar mijn idee dan ook behoorlijk tegen en dan bedoel ik vooral de eerste 2 typen effecten in I-shape (Ik probeer de effecten maar niet te beschrijven, dan gaat het daar weer over straks... Haha). Maar zoals anderen zeggen, de snelheid, de salvo's, richtingen en vergeet vooral de timing niet, maken het toch een zeer aantrekkelijke bak voor 140€. Bij mij staat hij in ieder geval. Qua beleving kom je op film ook niet in de buurt bij de realiteit. We gaan het zien!

Deze twijfel heerste bij mij ook voordat ik hem geschoten had.

In real life vond ik het helemaal niet zo overkomen, mogelijk alleen de willow boeketten die iets minder waren maar ik schoot deze na de escape from hell (30mm) en vond deze nog beter, mede vanwege de waaiers!

In real life vond ik het helemaal niet zo overkomen, mogelijk alleen de willow boeketten die iets minder waren maar ik schoot deze na de escape from hell (30mm) en vond deze nog beter, mede vanwege de waaiers!
Als deze de escape from hell overtreft kijk ik er al helemaal naar uit. :handsup:

De Escape staat nog op de planning, mits nog ergens verkrijgbaar. Dan kan ik zelf de vergelijking gaan maken :tongue2:

Poeh haha, je creëert hoge verwachtingen met een overtreffing van de escape

Heb beide ook gezien in mijn pyro carrière, maar de Triple-X is door zijn snelheid en door zijn waaiers toch dikker! Dit is gewoon bijna een prof blok, het enige verschil is dat het compound is.

Ik had vorig eerst de escape geschoten, en daarna de triple x. Mijn mening is dat de triple x mooier/ dikker was

Poeh haha, je creëert hoge verwachtingen met een overtreffing van de escape

Toevallig had ik het laatst met een andere freak hierover.

Diegene had precies het tegenovergestelde! Die vond dus de Escape beter als de Triple-X.

Het is dus ook totaal waar jij zelf van houdt, en bij mij winnen die dikke waaiers (met belachelijk DIK lanceer geluid!!!) het van de dikke dreunen die uit de 30mm Escape komen.

Maar hoe dan ook, met beide geen miskoop!

Zoals zoveel Nederlands vuurwerk. Niemand zal ontevreden zijn over deze box als hij in je straat staat, maar koop en oordeel vooral zelf :cool:.

Na vele malen verheugd te hebben om deze afgelopen oud en nieuw te mogen afsteken(2x zelfs) hebben we hem vanuit de overheid nog een jaartje mogen laten drogen in de bunker!

Hierbij nog een filmpje die ik tegenkwam op het internet, credits naar iemand anders! Maar dit dikke geluid neemt niemand weg!

Laatst bewerkt door een moderator:
Jezus man, wat ben ik blij dat ik hem 2x mag hebben aankomend oud en nieuw. Mooi naast elkaar wordt een grote chaos als ik het filmpje van net moet geloven!

Back
Bovenaan