gizmo75
VWC lid
...Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!
Nope, er zit een hele dikke grote kooi omheen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
...Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!
Het is een goede box maar ik bemerk ook een soort transbomber hype. Wat ik zelf minder vind van deze box, is dat als je de boeketten de los gaat bekijken het gewoon niet veel voor stelt en de burst is minder hard als bijvoorbeeld transbomber champions editie. Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!
Wanneer er 10 shots tegelijk de lucht in gaan merk de gemiddelde freak dat niet zo snel maar ik ben ook gewoon erg kritisch, dat kan ook gewoon met het mega aanbod van goede boxen. Daardoor weegt de prijs ook gewoon meer mee dan ooit. Voor de freak prijs 120-140 zou ik em gewoon nemen. Moet je meer betalen dan zou ik zeker andere opties gaan doornemen.
Het is een goede box maar ik bemerk ook een soort transbomber hype. Wat ik zelf minder vind van deze box, is dat als je de boeketten de los gaat bekijken het gewoon niet veel voor stelt en de burst is minder hard als bijvoorbeeld transbomber champions editie. Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!
Wanneer er 10 shots tegelijk de lucht in gaan merk de gemiddelde freak dat niet zo snel maar ik ben ook gewoon erg kritisch, dat kan ook gewoon met het mega aanbod van goede boxen. Daardoor weegt de prijs ook gewoon meer mee dan ooit. Voor de freak prijs 120-140 zou ik em gewoon nemen. Moet je meer betalen dan zou ik zeker andere opties gaan doornemen.
Gewoon allebei nemen. Je krijgt spijt als je het niet doet.
Dezelfde overweging als Sirens heb ik ook gemaakt.
De boeketten an sich zijn effecten die ik in best veel andere boxen ook heb.
Maar het tempo en de shapes kom ik nergens anders tegen. Dit is mijn eerste ervaring met echt een grote bak zoals dit dus ik ben hartstikke benieuwd.
Je hebt pbZou je mij ook kunnen zeggen waar aub?
Per schot vind ik hem ook minder, de boeket grootte valt naar mijn idee dan ook behoorlijk tegen en dan bedoel ik vooral de eerste 2 typen effecten in I-shape (Ik probeer de effecten maar niet te beschrijven, dan gaat het daar weer over straks... Haha). Maar zoals anderen zeggen, de snelheid, de salvo's, richtingen en vergeet vooral de timing niet, maken het toch een zeer aantrekkelijke bak voor 140€. Bij mij staat hij in ieder geval. Qua beleving kom je op film ook niet in de buurt bij de realiteit. We gaan het zien!
# metoo ��Zou je mij ook kunnen zeggen waar aub?
Als deze de escape from hell overtreft kijk ik er al helemaal naar uit.Deze twijfel heerste bij mij ook voordat ik hem geschoten had.
In real life vond ik het helemaal niet zo overkomen, mogelijk alleen de willow boeketten die iets minder waren maar ik schoot deze na de escape from hell (30mm) en vond deze nog beter, mede vanwege de waaiers!
Deze twijfel heerste bij mij ook voordat ik hem geschoten had.
In real life vond ik het helemaal niet zo overkomen, mogelijk alleen de willow boeketten die iets minder waren maar ik schoot deze na de escape from hell (30mm) en vond deze nog beter, mede vanwege de waaiers!
Als ik de escape nog ergens vind voor een leuk prijsje doe ik hetzelfdeDe Escape staat nog op de planning, mits nog ergens verkrijgbaar. Dan kan ik zelf de vergelijking gaan maken![]()
Deze twijfel heerste bij mij ook voordat ik hem geschoten had.
Poeh haha, je creëert hoge verwachtingen met een overtreffing van de escape