Triple X

Hij zou hier ook in de straat staan vant jaar maar helaas! Hopen dat ik hem vant jaar gewoon kan ophalen wat een bak op de videos zeg! Doet in mijn ogen niet onder voor een prof/f4 blok

Man man man! als ik dit toch zie baal ik dat die nog een jaartje moet drogen in een bunker!
Wat kijk ik er naar uit om deze eindelijk op te halen en in de straat te zetten.

Wat een onbenullig lekker filmpje! Kippenvel hier aan deze kant. Niet alleen omdat het inderdaad een kneiter mooie box is. Maar vooral, precies waarom wij het zo geweldig vinden om dit soort vuurwerk te maken.... De passie, het plezier en het genot spat er van af! ����

Wat een onbenullig lekker filmpje! Kippenvel hier aan deze kant. Niet alleen omdat het inderdaad een kneiter mooie box is. Maar vooral, precies waarom wij het zo geweldig vinden om dit soort vuurwerk te maken.... De passie, het plezier en het genot spat er van af! ����

Vooral dit soort boxen blijven maken, dan krijg je vanzelf meer van dit soort films :cool:

Nogmaals, complimenten voor deze box!

Poh wat een bak! Als deze op 31 december na sluitingstijd nog in de bunkers ligt koop ik de restvoorraad op. Deze gaat gegarandeerd uitverkocht worden!

Aan al mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden hahaha :):D

Poh, hier stond die ook op de lijst dit jaar, maar het mocht niet zo zijn. Komend jaar komt deze er na een jaartje drogen heerlijk bij hoor! Wat een prachtige bak!

Ontzettend dikke bak dit hoor, hoe vaker ik er films van kijk hoe mooier ik hem vind. Kan zeker op de lijst voor dit jaar.

Wat een heerlijke bak.
Baalde afgelopen jaar dat ik hem niet had genomen voor 150,-
Kom ik hem nu voor 140 tegen.. die is van mij.. :biertje:

Back
Bovenaan