Triple X

Wat een heerlijke films zeg!!
Keek het meeste uit naar deze bak, baalde ook zo enorm dat ik deze niet kon schieten.
Dit jaar maar 2x om het goed te maken :cool:

Deze werd hier in de straat 2x tegelijk afgestoken , heb er een filmpje van maar helaas is de waaier niet goed te zien , vanuit verkeerde hoek gefilmd .

Maar dit is wel een erg goede cakebox , en dan vooral per 2 !

filmpje volgt nog

Zo dan!!! Ben niet van de waaiers maar dat blauw met goud... dat is echt mijn effect. Deze even in de gaten houden voor dit jaar, als ie er voor een mooie prijs bij staat, maar eens flink uit de band springen

Wat de Cruel Traction jaren geleden was, is nu de Triple X: grensverleggend.
Check zelf maar:

ken deze box eigenlijk niet, maar dat ziet er inderdaad erg goed uit. wel wat prijzig als je hem vergelijkt me de cloud, maar oke, eerlijk is eerlijk, die laatste was ook dik in de aanbieding dit jaar en normaal ook erg duur.

ik ga deze komend jaar ook maar eens proberen..thx voor je filmpje.

Waar ik hem op de winkeliersdemo dan wat vond tegenvallen, in september, komt hij op bovenstaande straatfilms dan weer érg goed over. Toch maar zorgen dat deze er komende jaarwisseling bij zit, wat een beuker!

Deze box moet het echt van de snelheid hebben, als je het los per shot gaat bekijken zijn er veel betere keuzes. Er zijn gewoon niet veel van dit type boxen op de nl consumenten markt.

Dus puur voor de snelheid, schiet richtingen en daardoor gevulde lucht is dit een blijvertje.

Mocht men nieuwe productie maken, meer blauwe sterren er in aub die zijn echt superieur in deze box.

Als ik deze voor een mooie prijs kan vinden dit jaar komt hij er zeker bij. Lijkt wel een prof blok zeg, wát een ding!

Gekke vraag misschien, maar hoe komen jullie aan deze bak terwijl er geen verkoop was...
Is er een omlabeling?

Gekke vraag misschien, maar hoe komen jullie aan deze bak terwijl er geen verkoop was...
Is er een omlabeling?

In Duitsland werd er last minute Magnum verkocht en in Belgie heb je via Pyroshop allerlei omlabelingen en soms ook gewoon met het originele label.

Back
Bovenaan