Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Ik ben een show aan het maken. Ik start met 3x de devil scream gelijk met de big fat chill.
Daarna wil ik een lekker snel ram cakeje doen, om goed de aandacht te trekken. Heeft iemand suggesties voor die cake?

Of 2 of 3 x de One Loud Cloud van VWT. Die pakken altijd wel de aandacht ;-).

Hallo allemaal,
Ik ben een show aan het maken. Ik start met 3x de devil scream gelijk met de big fat chill.
Daarna wil ik een lekker snel ram cakeje doen, om goed de aandacht te trekken. Heeft iemand suggesties voor die cake?

Cruel Cannon - wolff
Thunder storm - Eurostar zo als eerder genoemd.
Eventueel ook een idee om een snelle fluitbak te gebruiken ?

Hmm...Tailgate Fan voor W-shape Dominator in 18u showtje, en Showtime Gold Mine to Color voor de Mythology Display Box tegen het eind van de nachtelijke 00u show?

Denk dat de salvo's van dat Caff ding in het nachtgeweld meer wow gaat geven en past bij het geweld van de Mythology, en de schoonheid van de Tailgate Fan meer iets voor de rustig genieten is en past bij de cracklingloze W-shape Dominator?

ik schiet elk jaar een show maar ik dacht nu ga ik eens van te voren vragen om jullie mening.

ik schiet altijd van 2 of 3 posities 1,5-2 meter uit elkaar. (meer ruimte heb ik niet).

dit jaar heb ik gekozen om veel kleuren te gebruiken en proberen mooie combinaties te maken.
Maar in het bijzondere staat dit jaar de kleur blauw.

ik het volgende showtje geschreven:

1. Something diffrent (Wolff)
2. 3x Thundering mines(Broekhoff) start met 1 overlopend naar 2 + 2x Ice crystal(China red).
3. 2x Ice crystal + Red Crossette(Broekhoff).
4. 2x Sakura (Argento) + Red crossette.
5. Spider tail magic(Broekhoff) + 2x Ammandra(Argento).
6. Orange + Sky blue crossette (broekhoff) + 2x Exotica(Argento).
7. Orange + Sky blue crossette + 2x Expression(Argento).
8. 2x Hysteria (Argento) + 3x Ultramarin (Argento).
9. 2x Golden willow horsetail(Broekhoff) + 2x Blue Peony(Broekhoff).
10. 4x Blue peony.
11. Golden willow mine with blue pearl(Broekhoff).
12. 2x Chrys rain in blue (Funke).
13. 2x The scream(Wolff) + 2x Scala 100a(Funke)+
14. 4x Fast 3 stage whistling (broekhoff)+2x sonorra (El gato).
15. Finale Special 1,3 en 5(Katan)- Something diffrent(versneld) - Tornado 10 + 1 sec (El gato).

ik heb nog meer producten die het tot nu toe nog geen plekje hebben in de show.
Weet iemand misschien nog een mooie combinatie of een plek weet waar ik deze producten kan plaatsen?

2x Golden dream(China red)
4x rat (China red)
2x pig (China red)
2x Aurora (Argento)
2x Ultramarin(Argento)
2x Veronica (Argento)
2x Pyroshow 2000-B Sacramentum A
1x Fireball(Funke)
1x Double deck purple(Explode)

nu ben ik bang dat de finale minder heftig word dan de funke blokken die ik er voor schiet.
Vorig jaar was dat ook het geval met de Yggidrasil die de evo bomber er totaal uitschoot.
Dat geeft toch wel een anti climax.
hebben jullie toevallig een idee? misschien de finale van de Fireball er bij plakken?

de volgorde staat nog niet helemaal vast.

Show van vorig jaar:

Wow, wat een prachtige show heb je al uitgedacht, en wat een dik resultaat van 2019!!

Gaaf om de focus op kleuren te leggen, denk dat je daarmee een heel gave vibe krijgt in je show!

Enkele suggesties vanuit mijn kant:
- Je kunt de Golden Dreams van China Red prima in je blauwe stuk show schieten. Zijn dikke cakes, en mooi helder blauw!
- The Rat zou je bij de Ice Crystals op het begin kunnen doen. Van spinners met wit naar spinners met kleur. Zou je eventueel tussenin de Decibel van Wolff kunnen stoppen, spinners (wel iets anders) met witte blink en een paar kleurtjes. Mooie overgang krijg je dan!
- Een paars stuk in je show is te realiseren met de Veronica van Argento, Double Deck Purple, en eventueel nieuw te kopen: purple mine and purple peony van pyroshow, de paarse crossette cake van pyroshow (nieuw geloof ik), Prysm van VWtotaal. Na laatstgenoemde knal je door met de Golden Dreams!

- De Wick@ fan van VWT en de Wicked Whistle, ook van vwt, hebben veel mooie kleuren. Allicht leuke suggesties om toe te voegen.
- Eventueel kun je de Funke Bengalen gebruiken om op de grond de kleur-secties extra kracht bij te zetten. Kan een leuke toevoeging zijn!
- De Fire Festival van Poema, zou er ook mooi bij kunnen!

Succes met je show! Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Wow, wat een prachtige show heb je al uitgedacht, en wat een dik resultaat van 2019!!

Gaaf om de focus op kleuren te leggen, denk dat je daarmee een heel gave vibe krijgt in je show!

Enkele suggesties vanuit mijn kant:
- Je kunt de Golden Dreams van China Red prima in je blauwe stuk show schieten. Zijn dikke cakes, en mooi helder blauw!
- The Rat zou je bij de Ice Crystals op het begin kunnen doen. Van spinners met wit naar spinners met kleur. Zou je eventueel tussenin de Decibel van Wolff kunnen stoppen, spinners (wel iets anders) met witte blink en een paar kleurtjes. Mooie overgang krijg je dan!
- Een paars stuk in je show is te realiseren met de Veronica van Argento, Double Deck Purple, en eventueel nieuw te kopen: purple mine and purple peony van pyroshow, de paarse crossette cake van pyroshow (nieuw geloof ik), Prysm van VWtotaal. Na laatstgenoemde knal je door met de Golden Dreams!

- De Wick@ fan van VWT en de Wicked Whistle, ook van vwt, hebben veel mooie kleuren. Allicht leuke suggesties om toe te voegen.
- Eventueel kun je de Funke Bengalen gebruiken om op de grond de kleur-secties extra kracht bij te zetten. Kan een leuke toevoeging zijn!
- De Fire Festival van Poema, zou er ook mooi bij kunnen!

Succes met je show! Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

bedankt voor de tips! hier kan ik wel wat mee.

ik denk dat ik na Nr7 2x Veronica + 1 Purple crossete schiet.
met daarna een Double deck purple.
dan is er ook een mooie overgang naar de Hysteria nu op Nr 8.
en dan zou ik de Golden dream kunnen schieten.

je hebt me weer aan goed aan het denken gezet.

Fonteinen
1x Crackling crystal
1x San Antonio
1x (4stuks) Surtido de Fuentes
1x Zena knetterton xl
1x Kilimanjaro
1x Big eruption

Cakes / boxen / compounds
1x Verrassingscake
2x Beast mode
2x Ammandra
1x Veronica
1x Eisblume
1x Sakura
2x Hysteria
1x Aurora
2x Exotica
1x Doppelschlag
1x der hardcore fan
3x gold blue
2x Red Thunder
2x tropenpalmen
1x Las Fallas
2x Rat
1x Fire festival
1x Magic in the air
1x Kingdom
1x Yggdrasil

Ben benieuwd of iemand een suggestie heeft voor een lekker lopende volgorde :)
niet alles hoeft te worden gebruikt. meeste fonteinen zijn met name voor de kids, maar wellicht ook als begin show?
Heb ook nog 2 pakjes kometenbomben 2 over, kan er ook in.

nu ben ik bang dat de finale minder heftig word dan de funke blokken die ik er voor schiet.
Vorig jaar was dat ook het geval met de Yggidrasil die de evo bomber er totaal uitschoot.
Dat geeft toch wel een anti climax.
hebben jullie toevallig een idee? misschien de finale van de Fireball er bij plakken?

Ik weet vrij zeker dat niets in de lijst over de finale van de Fireball heen gaat komen dus ik zou die inderdaad zeker als finale van je show gebruiken. Maar dan inderdaad alleen het laatste deel.

Voor dit jaar wil ik een aantal cakes kort na elkaar fakkelen.

Ik heb dit jaar o.a. de Rat van China Red besteld. Mooie spinning tails naar prachtige boeketten met meerdere kleuren blinkers en multicolor sterren. Nu ben ik van plan ook de Decibel van Wolff nog te bestellen. Ook hier dikke spinning tails (gouden variant) met multicolor blink boeketten. Ik denk dat ik de Rat dan na de Decibel aansteek.

Welke cakes, een stuk of 2, zouden volgens jullie mooi in dit rijtje passen?
Zijn er bijvoorbeeld nog aanraders met spinning tails naar multicolor boeketten? (Mad Twister en Spinning to white blink zijn reeds bekend, maar niet in de buurt te krijgen)

Ik heb dit jaar o.a. de Rat van China Red besteld. Mooie spinning tails naar prachtige boeketten met meerdere kleuren blinkers en multicolor sterren. Nu ben ik van plan ook de Decibel van Wolff nog te bestellen. Ook hier dikke spinning tails (gouden variant) met multicolor blink boeketten. Ik denk dat ik de Rat dan na de Decibel aansteek.

Zijn er bijvoorbeeld nog aanraders met spinning tails naar multicolor boeketten? (Mad Twister en Spinning to white blink zijn reeds bekend, maar niet in de buurt te krijgen)

Je zou de twirling whirling van showtime kunnen halen, maar misschien iets te prijzig.
The ultimate heeft natuurlijk dikke spinners? En iets outside the box: die 480sh nieuwe cake van wolff (uit de voordeel lijn) zou er ook zeker niet misstaan!

De Ice Crystal van China Red wou ik zeggen. Echter zie ik nu op de film dat daar geen multicolor blink inzit.
Heeft trouwens de Pyroshow lijn niet een dergelijke cake?

Ook wel benieuwd naar. Ben ook van plan deze 2 producten te gebruiken waarbij ik dan wou beginnen met de rat en dan decibel (goeie keuze trouwens!:wink:). Zocht ook naar een 3de variant maar tot op heden nog niet gevonden binnen de losse cakes. Daarom dacht ik aan de volgende multicolor cakes om daarna af te steken:
Neon Ghost, Giant Strobe, Blinkr, Wings of Darkness/Outlander of de Willows in Color.

De 1.2" Colour Spinner Pistol van Zena vind ik ook wel een originele, maar deze winkel is net te ver weg.

Mad Twister heeft ook enkele omlabelingen. De "Freestyler" en "Spin Off". Weet niet of je die wel kan krijgen bij je in de buurt?

Bedankt voor alle reacties. Ga het één en ander in overweging nemen.

@beastmode, voor zover ik weet de Freestyler en Spin Off ook niet, maar zal nog eens kijken.
Wellicht toch maar kijken naar een (multicolor) blink cake zonder spinning tails.

De WCKD Warlord zal denk ik ook niet misstaan in dit rijtje van toppers of de Colossal wellicht. Ga er nog maar eens een nachtje over slapen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reacties. Ga het één en ander in overweging nemen.

@Koala, voor zover ik weet de Freestyler en Spin Off ook niet, maar zal nog eens kijken.
Wellicht toch maar kijken naar een (multicolor) blink cake zonder spinning tails.

En bedankt he... :bonk:

Ik heb dit jaar voor mijn finale bedacht 8x double deck red + 8x delicious thunder finale (salvo editie)+ 2x2 special5 dit allemaal tegelijk nu twijfel ik om hier achteraan de gold mine color commet at once + 2x secret salute finale uit 2012 te schieten wat vinden jullie wel of niet doen

Zou dat persoonlijk niet doen, ik denk echt dat dat in het niet gaat vallen. Zonde van je producten en zonde van je finale.

Inderdaad, zoals Wesley aangeeft geeft dat een anticlimax. Die gold mine color comet zou overigens wel vóór de finale kunnen om het aan te kondigen.

Ik wil een fluitprojectje maken. Ter beschikking:

2x Howling wolf van Bezerk
2x Sky screamer 2.0 van Vulcan
1x Gigatronix van Broekhoff

Bij een goed idee hier nog 1x of 2x the scream van Wolff.

Mijn eigen idee:

Howling wolf 2x ná elkaar
Sky screamers 2.0 2x ná elkaar
Screamer 1x

Ik ben zo bang dat meerdere teglijk niets toevoegd, en het op deze manier een lekker irritant minuutje wordt...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan