• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Privatex Pyro] Megatresk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyrojames

VWC lid
Artikelnaam: Megatresk
Aantal per verpakking: 10 of 50 stuks
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Onbekend
Kruitgewicht: Onbekend
Prijs: Dit artikel is niet legaal te koop, prijzen wisselen sterk
Effectomschrijving: Harde knal + gelige vlam

Laatst bewerkt door een moderator:
Ikzelf ben niet meer zo van de strijkers, maar heb toen een paar doosjes gehad van een kennis, moet zeggen de knal was verbazend goed :)

Lekker hard en fel, en ze schijnen nog goedkoop te zijn ook :)

Zeer goede strijkers, de originele versie word met de hand gemaakt in tsjechie. Er word zeer goede flash gebruikt. De huls is keihard en de vertraging constant 5a6 seconden. De originele knalt met gemak de tt 1.6 eruit!

gr

200mm

Zoals patz0r en 200mm zeggen dit zijn hele goede harde strijkers, naast de weco corsair een van de beste, meest betrouwbare strijkers die er zijn!

Zeer goede kwaliteits knaller. Iets zachter dan een chooêt banger, ook geeft die een best felle klap. Ook krijg je het potlood geluidje als je hem op de tegels gooit, net als bij de corsair. Wel heeft die een gevaarlijk grote vlam.

Heerlijke strijkers, ik vind het de grotere broer van de weco corsair, een goede knal, het "potloodgeluidje", de verradelijke vlam:p en de goede kwaliteit.

Ik heb net, ja ja ik ben een boefje, een nieuwe megatresk met lont van loots vuurwerk afgestoken. Gewoon om weer even het gevoel en geluid terug te vinden. Ik was zeeeeeer verbaasd over de klap van deze 0.5 grams knallers! Wauw wat een kwaliteit!

Ik heb net, ja ja ik ben een boefje, een nieuwe megatresk met lont van loots vuurwerk afgestoken. Gewoon om weer even het gevoel en geluid terug te vinden. Ik was zeeeeeer verbaasd over de klap van deze 0.5 grams knallers! Wauw wat een kwaliteit!

Ik heb deze vant zomer ook gekocht toen die nieuwe knallers er nog niet waren. Waarschijnlijk is het kruit zeer goed opgesloten

gaat hij harder dan de weco corsair? zijn 2 heel mooi afgewerkte strijkers maar in e weco corsair zit meer kruit. alvast bedankt voor het reageren

gaat hij harder dan de weco corsair? zijn 2 heel mooi afgewerkte strijkers maar in e weco corsair zit meer kruit. alvast bedankt voor het reageren

Ik heb de versie met lont en die gaat stukken harder dan de Corsair. Deze heeft meer een dreun terwijl de Corsair echt een strijkers klap heeft

Had de strijk versie van dit pracht product! Zeer mooi en goed afgewerkte knaller. Mooie doffe dreun en ik voelde mij weer even 16, toen ik stiekem strijkers afstak. Het riep heerlijke herinneringen op uit mijn jeugd. De Weco boller A deed mij hier ook aan denken. Fantastisch product!

20191017_155033.jpg
20191017_155126.jpg
20191017_155056.jpg

Zag ze dit jaar veel voor bij komen Was er niet van onder de indruk denk dat het met de nieuwe strijk kop te maken had want als je ze van uit de hand gooide ging 50 procent niet af jammer de knal was wel oke
Gr vvw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan