Triple X [Uitloop]

haha, dat snap ik wel, heb je trouwens je camera al gevonden, ik wil die 2 stuks wel echt graag zien!

Ja dat wel enige probleem is dat een vriend zijn vader heeft het gefilmd en die filmde alleen hoe die cake de ''Effecten afschoot'' Dus je ziet bijna geen effecten alleen 2 triple X naast elkaar die alles afschieten..........
Volgend jaar 4 Camuro Kings doorlonten met Quickfuse :P

Ja dat wel enige probleem is dat een vriend zijn vader heeft het gefilmd en die filmde alleen hoe die cake de ''Effecten afschoot'' Dus je ziet bijna geen effecten alleen 2 triple X naast elkaar die alles afschieten..........

oke, jammer dan,

en dat laatste film je wel goed he!!!
dat wil ik echt mee maken!:p

:P Zal ik doen zal ik ook gelijk hierop zetten want 1 camuro king is al een kunstwerk :D

Hier een foto van de tripple x!

2qw0l88.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Naar mijn mening een van de slechtste Lesli cakes tot nu toen, boeketten ploppen zachtjes uit elkaar en ik vind het tempo te laag...
De finale vind ik wel leuk, maar niet dat je zegt WOW!

Ik zie nog steeds geen filmpje van Derk?

Ik had deze ook afgelopen O&N (Had hem gratis gekregen)

Ik vond het een erg leuke cake !! De boekketen zijn niet groot , maar het is wel leuk dat hij door blijft schieten :D

Maar 100 euro zou ik er nooit voor willen geven!

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan