Triple Stage

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1774
Artikelnaam: TRIPLE STAGE
Bruto Gewicht: 21000 gram
Netto kruitgewicht: 275 gram
Aantal schoten: 11 schoten
Effectomschrijving: Nieuw binnen! 11 shots XXL cake voorzien van 30MM tubes voor de meest spectaculaire effecten die er zijn!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 10/1
Adviesprijs: €19,99
Voorverkoopprijs: €19,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1774_geisha_tripple_stage_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg



Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk is het effect Whistle en geen Crackling :D

3 stage whistle zou inderdaad wel heel erg gaaf zijn. Echter doet de naam mij aan een andere cake denken, die ik jaren geleden eens tijdens de Zena Trophy in actie heb gezien.

Was met een triple crackling effect. Voor nu alleen speculeren, maar over 1,5 week weten we het hopelijk.

Beelden zijn van Pyrostuff
 
3 stage whistle zou inderdaad wel heel erg gaaf zijn. Echter doet de naam mij aan een andere cake denken, die ik jaren geleden eens tijdens de Zena Trophy in actie heb gezien.

Was met een triple crackling effect. Voor nu alleen speculeren, maar over 1,5 week weten we het hopelijk.

Beelden zijn van Pyrostuff
ik denk dat jij nooit meer mag raden :)
 
Deze maakte op mij ook indruk vanavond. Vette cake! Gaan we in de gaten houden.
 
Op zich leuk idee, en lijkt me geen sample gezien de variatie in stijghoogte en schietritme, alleen had ik de crackling tail ietwat langerdurend gezien. Dan maar wat hoger een tik kleiner boeket, een dikke lange cracklingtail maakt dan meer indruk. Zo vind ik 'm net niet, maar leuk concept.
 
Snap je punt wel Richardus, maar gister live kwam ie nog beter over dan zo op film. Dit was echt een hele fijne cake. Hij is wel best aan de prijs, maar gegarandeerd dat die voor een wow effect zorgt in de straat.
 
Kwam gisteravond bijzonder goed uit de verf. Gaat zeker voor spektakel zorgen in de straat met een wolk van crackling! Prijs is fors, maar product is het zeker waard.
 
Back
Bovenaan