Triple Riot [Uitloop 2021]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1102
Artikelnaam: Triple Riot
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: 30 schoten
Effectomschrijving: Drie staps fluiters afgewisseld met salutes, een perfecte cake om shows te starten of eindigen!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €25,00
Voorverkoopprijs: €23,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
150820191422191102TripleRiot_right.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien er een winkel bij mij in de buurt zit die altijd massaal VWT in de freakactie gooit ga ik dit eens in de gaten houden.

De beschrijving klinkt goed, ik hoop op een vernieuwde versie van The Force, dat was ook een geweldige cake. Indien dat zo is, inslaan in veelvoud!

ook bij deze erg benieuwd naar de prijs.
lijkt me wel leuk om hier een projectje mee te doen,
iemand die weet hoeveel er in een karton zitten ?

The Force met 36 shots van destijds kostte rond de 22,50. Ben benieuwd wat deze nieuwe cake gaat kosten met 6 shots minder.

Zo te zien €23,00 Bron: website Vuurwerktotaal.

Is dat de 'aanbiedingsprijs' of de zogenaamde adviesprijs?

Edit: de 'aanbiedingsprijs' dus. Niet zo goedkoop maar we moeten de uitwerking nog zien en ik ben al blij dat er een soort van The Force is terug gekomen.

het enige goede aan deze box zijn de fluiters. die zijn echt top. ze hadden er beter een fluitbak van kunnen maken zonder salutes

het enige goede aan deze box zijn de fluiters. die zijn echt top. ze hadden er beter een fluitbak van kunnen maken zonder salutes

Ja ik had ook liever 30 rauwe fluiters in 3 etappes gezien. Nu zijn het maar 3 momenten van fluit en verder eigenlijk "niets" meer.

Back
Bovenaan