Triple Riot [Uitloop 2021]

Vond deze gister ook erg gaaf, goed van genoten. Salute verwacht ik in Nederland niet te veel meer van, dus vond ze prima. Fluiters waren echt heerlijk. Ja, deze gaat zeker op de lijst.

Best leuke cake maar er mag wel wat meer tempo in, als de 3staps fluit ongeveer tegelijk met de salute eruit kwamen was het een must have voor mij. Twijfel of ik hem mee pak dit jaar, wel een grappig ding :blink:

Erg van genoten afgelopen vrijdag! De fluiters zijn zeker gaaf, krijsen erg hard en de salutes zijn een leuke aanvulling in deze cake. Persoonlijk had ik de salutes liever in een ander tempo gezien, maar door deze opzet is het wel een ideaal product om een show in te starten. De prijs is ook prima, dus deze moet er komen!

Ik moet eerst zien dat ze in productie de timing van de fluiter gelijk krijgen, dat is nog maar tweemaal gelukt (Bonfw en Marijn)

Vanavond live mogen aanschouwen en horen, en als dit geen sample was, dan hebben we echt de hardste salutecake van Nederland volgens mij. Wat was deze hard, echt bruut gewoon :)

Vanavond live mogen aanschouwen en horen, en als dit geen sample was, dan hebben we echt de hardste salutecake van Nederland volgens mij. Wat was deze hard, echt bruut gewoon :)

Laat dit aub productie zijn want dit is inderdaad gewoon de oude vertrouwde The Force!

en dat op 20 december, triest (en misleidend) gewoon.
Super om jou reacties overal te lezen, scheelt mijzelf weer reageren. Want op alles wat je zegt ben ik het volkomen met je eens!!
Jammer sample, hoop vanavond dan geen sample geschoten word

Had deze op mijn lijstje staan maar twijfel nog enorm.. de filmpjes zien er wel goed uit maar sample discussie houdt me nog tegen :confused:

en dat op 20 december, triest (en misleidend) gewoon.

Bijzonder he, ik zei dit in het White Red Rebel topic:

VuurwerkTotaal levert ieder jaar tot eind december nog gewoon samples. Kan dat echt niet begrijpen, dit is er 100% weer 1 want hij is kooiloos en kan dus nooit meer dan een halve gram flash bevatten. Sneu dat mensen dan nog eind december nog hun aankopen daar op baseren en dit gewoon niet krijgen. En vooral nog zelfs met bestaande producten samples laten leveren en bewust ze opvoeren is helemaal sneu. Maak dan een sample die ook aan de eisen van kooiloos voldoen.

Is ook typisch Nederlands om uberhaupt samples te leveren en te schieten. Dat kennen ze totaal niet in Duitsland en Belgie.

Gister deze bak live gezien bij demo Wagenvoort. Prachtige cake met idd flinke salutes lees hierboven verhalen over samples, en durf t niet te zeggen maar ook deze knalde keihard Tsja... productie of niet wie zal t zeggen. Hij was iig dikke prima hoor!

Back
Bovenaan