Triple Melody [Compound]

Iemand bekend/vertrouwd met deze zaak ? Als ik de triple melody aanklik staat er bij incl btw en gratis verzending?

Zelf geen ervaring maar ze zijn erg actief op vuurwerkveiling facebook. Arjen van Amerongen.

En daar bieden ze af en toe boxen aan die niet op de site te vinden.

Echter als je in dit topic naar reactie 3 gaat dan kun je daar op de link klikken en daar staat wel degelijk de Triple Melody.

Had de site ook al bekeken inmiddels, maar vindt die vermelding die erbij staat qua verzending en ex btw nogal apart en je kan dus ook een verzendadres aangeven ?? En er staat dat je na bestelling wordt gebeld om een afhaalafspraak te maken ?
Vandaar de vraag en verwarring

Had de site ook al bekeken inmiddels, maar vindt die vermelding die erbij staat qua verzending en ex btw nogal apart en je kan dus ook een verzendadres aangeven ?? En er staat dat je na bestelling wordt gebeld om een afhaalafspraak te maken ?
Vandaar de vraag en verwarring

Geen ervaring mee man, maar wellicht dat dit ook te maken heeft met hun veilingen..
Ook weet ik dat er sites zijn die gender reveal items naast hun vuurwerk verkopen en die mag je wel verzenden dacht ik.

Als je een veiling wint, krijg je een PB en moet je vaak je afhaalblok afstemmen omdat het geen officiële bestelling is maar een gewonnen veiling op facebook.

Wellicht dat een hoop tekst dus gewoon copy & paste is.

Ik zal zeggen stuur ze een mailtje?

Back
Bovenaan