Tres Elementos [Compound]

Hmmm....1200+1200+1967 gram NEM = 4,367 gram NEM. 299 euro als Mysterybox, anders meest 380 euro.
Dat is 10,1 gram per shot.

Tournament box: 5,6 Kg NEM. 299 euro als laagste prijs (door mij gezien), anders meest 330-340 euro.
Dat is overigens 13,0 gram per shot, 30% meer! Die staat ook echt goed bekend.

Ik zou dus voor de Tournament box gaan.

Hmmm....1200+1200+1967 gram NEM = 4,367 gram NEM. 299 euro als Mysterybox, anders meest 380 euro.
Dat is 10,1 gram per shot.

Tournament box: 5,6 Kg NEM. 299 euro als laagste prijs (door mij gezien), anders meest 330-340 euro.
Dat is overigens 13,0 gram per shot, 30% meer! Die staat ook echt goed bekend.

Ik zou dus voor de Tournament box gaan.

Niet alles met meer kruitgewicht is beter/mooier :)

pff wat een dikke jetser zeg, het is dat ik aardig door me budget heen ben, had ik de video eerder kunnen zien dan had ik deze zeker gehaald!

Zult er van versteld staan wat er met een lager kruit percentage gedaan kan worden.

Ik ben benieuwd, heb zelf de illuminate the sky aangeschaft maar twijfel toch om deze te nemen nu die wat zachter geprijsd is.

Zo dan, fraai setje zeg. Hoe moeten we het effect bij box 3 op ca. 20 secoonden noemen? Lijkt wel een beetje op die wittige tips die je meer bij Kamuro-achtige effecten ziet (denk zo even aan de Capitol van de Volt lijn) maar dan meer brandend als een plum/eisblumen (ik kan mijn vinger er ook niet echt op leggen of het nou meer blink is of zoals ik zei een beetje plum/eisblumen achtig). Ik heb het niet eerder gezien wat ik me zo herinner, apart en vernieuwend effect. Geweldig dikke finale verder in die derde bak. Ik zeg los uitbrengen. :P

Zult er van versteld staan wat er met een lager kruit percentage gedaan kan worden.

Ik ben benieuwd, heb zelf de illuminate the sky aangeschaft maar twijfel toch om deze te nemen nu die wat zachter geprijsd is.

Nou..er is maar zoveel dat je met kruit kunt doen en wonderen zijn er niet. Malte Klein (Funke) schreef onlangs in een reactie dat als hij een goed gelukte F2 box zag dat hij dan vrijwel altijd denkt "hoeveel mooier had het in F3 niet geweest!" Daarbij gaf hij aan dat met de restricties die F2 gepaard gaan het heel moeilijk is om tot goed afgewerkte en volle effecten te komen. Dus elke gram telt. En 30% verschil per shot zet je al meteen op een stevige achterstand. Maar het zou kunnen dat die Tournament Box niet het beste uit die 13 gram haalt en deze wel uit die 10 gram. Zou mooi zijn toch! We zien wel.

Ik zou graag wat duidelijkheid willen hebben over het daadwerkelijke kruitgewicht, op de Fuego in het filmpje staat 1967 gr. maar op fotos zie ik 1200 gr. staan :confused:

Wat is nou de werkelijke kruitgewicht van deze boxen

Dus elke compound 2000 gram bijna. Dat verandert het verhaal wel aanzienlijk. Ben benieuwd naar de straatfilms volgend jaar, al zijn dit soort compounds niet helemaal mijn ding (voor een keer wel leuken je kunt verrast worden natuurlijk).

Back
Bovenaan