Ik zoek een cat. 1 artikel

Een wat minder concrete vraag, maar heeft iemand een idee of er cat. 1 producten zijn met titanium effect? Zo ja, welke en waar verkrijgbaar?

Ik weet wel dat een aantal jaar geleden die rode crackling ballen op de markt waren (die hebben een titanium effect), maar op heden volgens mij afgekeurd.

Die zijn helaas afgekeurd. Zouden dit jaar wat vervangers voor komen, oa VWT had ze, maar die zaten allemaal in F2.

Een wat minder concrete vraag, maar heeft iemand een idee of er cat. 1 producten zijn met titanium effect? Zo ja, welke en waar verkrijgbaar?

Ik weet wel dat een aantal jaar geleden die rode crackling ballen op de markt waren (die hebben een titanium effect), maar op heden volgens mij afgekeurd.

Ik weet niet of je zoiets ook wat vind maar is ook wel erg mooi.
Titan Bengalo van Argento in duitsland verkrijgbaar.
Ik zie dat ze in Duitsland onder T1 vallen geen idee of dat in NL ook mag dan als F1

Ik weet niet of je zoiets ook wat vind maar is ook wel erg mooi.
Titan Bengalo van Argento in duitsland verkrijgbaar.
Ik zie dat ze in Duitsland onder T1 vallen geen idee of dat in NL ook mag dan als F1

deze zien er zeker goed uit ! Hopelijk zijn deze ergens te koop in nederland

Net bij Avri geweest in Dongen. Daar verkopen ze een beetje Cat1 van Wolff:

Luchthuilertjes: 10 voor E1,30
Crackling wondertollen (Twist & Swing): 12 voor E2,75
Happiness: 6 voor 4,95 meen ik

Verder nog wat ander klein grut. Ik hoopte de Mi Flai Hai en de Mad Riot aan te treffen maar die lagen er niet.

Gisteren geweest, ze hadden ook een fontijnpakket (identiek aan die van Aldi) met 28 stuks. Goede fontijnen! Vooral die met crackling echt heftige crackling even.

Filmpje:

(Sorry voor de kwaliteit, Snapchat...)

Vanmiddag bij de Driesprong geweest voor een Feuerwerk Meter (Meterpakket fonteinen - Mania) maar was uitverkocht. Iemand nog adressen in de omgeving die ‘m hebben?

Meterpakketje is zoveel nostalgie ..... die kan ik eigenlijk niet missen.

Hoop mensen uit de buurt zie ik in het topic...big bazar purmerend had ik vorige week al leeggekocht. Je zou een blik bij de partyshop kunnen werpen ( vitrines bij de kassa) meestal wel wat duurder. Tuincentrum is inderdaad ook een goede

Dit hebben wij nu liggen qua assortiment.
Verwachten eind deze week nog wat binnen van Rubro/vuurwerkmania en hopelijk lesli.
Excuses als de foto nog gedraaid is heb dit nog niet echt onder
Controle :bonk:

4EA76C22-4AE2-4B10-AA7A-90641D308A35.jpg

Weet iemand de Colour crackeling balls te vinden ergens? Heb nog 1 pakje, maar ga die niet openbreken.. leuek dingen!

Hoop mensen uit de buurt zie ik in het topic...big bazar purmerend had ik vorige week al leeggekocht. Je zou een blik bij de partyshop kunnen werpen ( vitrines bij de kassa) meestal wel wat duurder. Tuincentrum is inderdaad ook een goede

Zaterdag bij Partyshop geweest, die krijgt 5 december weer nieuwe levering binnen.

Aha was jij dat :P
Gelukkig heb ik nog bescheiden kunnen inkopen ;)

Weet iemand de Colour crackeling balls te vinden ergens? Heb nog 1 pakje, maar ga die niet openbreken.. leuek dingen!

heeft wolff die ook niet ?
zag in de shop video van AW dat hun die bij de intratuin hadden gevonden.
staan wel gekleurde balletjes op de verpakking, weet niet of het er ook in zit ?

Als alternatief kun je gaan voor Bombonnetjes van Aldi of de nieuwe Taikonaut of Cloud Thunder, allen van Lesli. Zelfde effect namelijk.

Back
Bovenaan