Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Goede avond
Vanavond zal er een extra aanvulling op CAT1 komen van Vulcan
Vanavond zal er een extra aanvulling op CAT1 komen van Vulcan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dennis, is het mogelijk om mijn bestelling volledig om te zetten in CAT. 1? Moet ik je daarvoor mailen met een nieuwe lijst? Of wat is handig?Nee sorry nog even extra nagekeken maar is helaas CAT2
Dennis
Dennis, is het mogelijk om mijn bestelling volledig om te zetten in CAT. 1? Moet ik je daarvoor mailen met een nieuwe lijst? Of wat is handig?
Wat is je mailadres? Heb je zojuist ook een PB gestuurd, wellicht dat dat ook volstaat.Graag even een mail met je order en je echt naam dan stuur ik je een bon op die je kan inwisselen van de waarde van je order!
Dennis
Wat is je mailadres? Heb je zojuist ook een PB gestuurd, wellicht dat dat ook volstaat.![]()
Thanks Dennis,
Super snel en goed opgelost! Blij mee! Mij zie je de 29ste!
Hi Dennis, Ik ben inderdaad gebeld en nu blijkt dat jullie het waren... Ik heb expres nog niets gestuurd omdat je eerst de mensen wilde afhandelen die wilden schuiven naar 2021 of cat1.
Ik wil voor zover mogelijk de bestellingen annuleren en kijk de 29e of ik langskom voor wat cat1.
Enfin ik zal je wel een mail sturen.
Bedankt!
Ik heb geen mail gehad. Zou je deze nog kunnen sturen, dan zal ik daarop reageren.Beste Freaks
Vandaag zijn we aan het bellen geweest de klanten of freaks waar we nog geen antwoord van hebben gehad.
Helaas en dat snap ik wordt er natuurlijk niet altijd opgenomen wel een aantal vandaag gesproken gelukkig.
Ik zou willen vragen of je dan nog een mail wil sturen
Morgen gaan we nogmaals proberen te bellen maar als je het weet zou ik graag een mail ontvangen via [email protected] en pakken we het meteen op.
En morgen avond krijgt iedereen nog een mail die open staan in me mailbox
We zijn bijna klaar en hebben alles onder controle en kunnen dan de winkel gaan leeg halen met dummy's en hem gaan vullen met CAT1 artikelenen rug klachten zullen we niet krijgen dit jaar helaas.
Vuurwerk Almere Haven