[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Freaks

We zijn inmiddels een heel eind met alles we hebben met man en macht gewerkt achter de schermen iedereen die door heeft gezet heeft een nieuwe mail met 2021 aflevering.

Nogmaals bedankt hiervoor.

Heb je nog geen telefoontje gehad of mail laat het ons even weten aub ?

Even via [email protected]

Beste Freaks

Vandaag zijn we aan het bellen geweest de klanten of freaks waar we nog geen antwoord van hebben gehad.

Helaas en dat snap ik wordt er natuurlijk niet altijd opgenomen wel een aantal vandaag gesproken gelukkig.

Ik zou willen vragen of je dan nog een mail wil sturen

Morgen gaan we nogmaals proberen te bellen maar als je het weet zou ik graag een mail ontvangen via [email protected] en pakken we het meteen op.

En morgen avond krijgt iedereen nog een mail die open staan in me mailbox

We zijn bijna klaar en hebben alles onder controle en kunnen dan de winkel gaan leeg halen met dummy's en hem gaan vullen met CAT1 artikelen :mad: en rug klachten zullen we niet krijgen dit jaar helaas.

Vuurwerk Almere Haven

Hi Dennis, Ik ben inderdaad gebeld en nu blijkt dat jullie het waren... Ik heb expres nog niets gestuurd omdat je eerst de mensen wilde afhandelen die wilden schuiven naar 2021 of cat1.
Ik wil voor zover mogelijk de bestellingen annuleren en kijk de 29e of ik langskom voor wat cat1.

Enfin ik zal je wel een mail sturen.

Bedankt!

Hi Dennis, Ik ben inderdaad gebeld en nu blijkt dat jullie het waren... Ik heb expres nog niets gestuurd omdat je eerst de mensen wilde afhandelen die wilden schuiven naar 2021 of cat1.
Ik wil voor zover mogelijk de bestellingen annuleren en kijk de 29e of ik langskom voor wat cat1.

Enfin ik zal je wel een mail sturen.

Bedankt!

Hoi Nathanael

Zou je mij een mail willen sturen zo houden we het overzicht namelijk naar [email protected]

Vriendelijke groet,

Vuurwerk Almere Haven

Dan heb ik echt even een verzoek hoe mooi ik het ook vind :D

Ik krijg veel mail of er Outlet artikelen vrij komen in januari die helaas toen al snel uitverkocht waren.

Ik wil jullie vragen om even geen mail hierover te sturen want we werken met 2 man om alles op te lossen in de mail.

We hebben er wel overzicht over maar omdat er ook nog orders verwerkt moeten worden en nog verplaatst naar volgend jaar kan ik dit nu nog niet 100% nakijken.

Ik beloof jullie dat ik een tijd en een dag geef voordat de shop open gaat met de artikelen dit vrij zijn gekomen.

Maar nu even geen vragen aub er over.

Dennis

Beste Freaks

Vandaag zijn we aan het bellen geweest de klanten of freaks waar we nog geen antwoord van hebben gehad.

Helaas en dat snap ik wordt er natuurlijk niet altijd opgenomen wel een aantal vandaag gesproken gelukkig.

Ik zou willen vragen of je dan nog een mail wil sturen

Morgen gaan we nogmaals proberen te bellen maar als je het weet zou ik graag een mail ontvangen via [email protected] en pakken we het meteen op.

En morgen avond krijgt iedereen nog een mail die open staan in me mailbox

We zijn bijna klaar en hebben alles onder controle en kunnen dan de winkel gaan leeg halen met dummy's en hem gaan vullen met CAT1 artikelen :mad: en rug klachten zullen we niet krijgen dit jaar helaas.

Vuurwerk Almere Haven
Ik heb geen mail gehad. Zou je deze nog kunnen sturen, dan zal ik daarop reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan