Treasure Island

Heb 'm in combinatie geschoten met 4 x The wave, 1 x Fearless freak en 1 x Afterglow.
Daarin gaf het wel een leuke afwisseling maar zou eigenlijk niet weten hoe die alleen was. In een projectje deed die het in ieder geval goed!

Boeketten leken iets minder groot dan vorig jaar, maar dat kwam misschien doordat andere boeketten gewoon huge waren. Toch viel hij absoluut niet tegen, echt een topblokje. Ik schoot hem per twee wat toch net dat beetje extra geeft.

Vind hem zeer slecht, boeket was zeker niet gevuld en leek iegenlijk nergens op..

Bon stelt mij teleur, volgend jaar maar boycotten!

Ik had deze 5x en ik heb hier zeker geen spijt van! Zowel 2010 als 2011 versies zijn gewoon Super! Ik vond zelfs de 2011 versie nog mooier als de 2010 versie terwijl er gezegd werd dat ze minder waren. De burst was erg goed de grote van de boeketten vrij groot en ze bleven ook erg lang hangen. Ik denk dat deze bij veel mensen waar hij tegen viel gewoon te vochtig is geweest. Want die van mij presteerde prima en deze hadden ook 3 dagen op de verwarming gestaan. Ik post binnenkort nog wel een filmpje van 3x de Treasure Island die ik gebruikt had in mijn finale projecte (2010 en 2011).

Die van mij ging zoals hij bedoeld was, dus ik ben zeer tevreden over deze cake, volgend jaar zeker weer! Ik schoot hem overigens per 2.

Dit jaar de Treasure Island voor het eerst in mijn straat geschoten. Had de Gorgeous in de planning staan maar dit werd uiteindelijk een Treasure Island. Een 2011 versie. Schoot hem na de Wodka Blue en de grootte van de effecten van de Treasure Island was af en toe zelfs groter dan de Wodka Blue. De boeketten waren niet elk schot goed gevuld. De rode blinkers waren in overvloed en vond ik geweldig. Het was gewoon een topper en een van de beste cakes van de avond. Hieronder mijn straatfilmpje van 2011/2012:

http://www.youtube.com/watch?v=bdnzErw81dg

Ik had de Treasure Island 2011 versie en die deed het goed.
Door uitval van mijn 2 eerste cakes werd het mijn opener (door een half schietende andere cake dus) en die viel prima in smaak met de harde bursts en lang hangende effecten.
De boeketten leken wel kleiner dan vorig jaar maar in ieder geval nog groot genoeg voor in de straat.

movie

Als ik dit filmpje, van een aantal jaar terug vergelijk met de filmpjes van nu is er toch echt een super groot verschil...

Ik heb hem in mijn finale gebruikt en hier kon ik goed het verschil zien tussen 2010 versie en 2011 versie. De 2011 versie was wel anders, maar ik vond hem beter als de 2010 versie. De burst was namelijk harder en hierdoor werden de boeketten ook groter. En de blinkers van de nieuwe versie vond ik duidelijker en mooier van kleur. Alleen het goud was iets minder dik en minder aanwezig in de boeketten, maar nog steeds genoeg om erg mooi te zijn.

Hier kun je het verschil zien tussen de 2011 en 2010 versie. Eerst gaat de 2010 versie in I-shape en dan de 2011 in V-shape (wat W-shape had moeten zijn, maar de linkse ging niet af)
(HD) na 40sec gaat hij af
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond het wel een aardig blok, maar nou niet echt datgene wat ik eigenlijk verwacht had. Sommige boeketten knalde ook een stuk lager dan de bedoeling was, en uit sommige kwam helemaal geen boeket.

Voor de prijs van 25,95 verwacht ik mooie volle boeketten en dat het effect wat langer blijft hangen, geen van beide kwam voor in mijn potje. Jammer, want op bepaalde video's presteert ie wel goed.
De finale was overigens wel mooi:D

Ook deze moet ik eerst even goed aanschouwen op een demo. Een ding is zeker en dat is dat het niet meer de Treasure Island van 2 a 3 jaar geleden is en dat vind ik sowieso een groot gemis. Ten opzichte van vorig jaar verschilt hij volgens mijn niet veel. Alleen dat bij deze de sterren iets voller overkomen. Dus dit is even afwachten.

Even om sentimenteel te doen :) de Treasure Island zoals ik hem wil uit 2009:

(Het mooist in HD)

Ook deze ga ik zeker meenemen dit jaar. Voor minder dan 20 euro p/st waag ik de gok wel dat deze misschien iets minder geworden is dan voorheen, op die laatste filmpjes vind ik hem nog steeds errug mooi!

Back
Bovenaan