Treasure Island

vergeet niet dat je altijd nog van de cake afstaat, en als je hem zelf onsteekt je er recht onder staat. dat maakt echt veel verschil, ik heb hem ditjaar ook en zal mij benieuwen wat hij doet.

deze net gekocht heb nog de oude label, hoorde dat de nieuwe beter is? mooi is dat..

Zie nu dat ze alle labels elk jaar veranderen? en inhoud blijkbaar ook.. belachelijk hoop dat alles goed is anders ben ik er echt klaar mee..

Hoe kan ik zien welk productie jaar het betreft? Bij de gorgeous staat het er op, bij de Treasure Island en de Wodka Blue volgens mij niet? Of ik kijk er helemaal overheen.

Alvast Bedankt!

Gr

Hoe kan ik zien welk productie jaar het betreft? Bij de gorgeous staat het er op, bij de Treasure Island en de Wodka Blue volgens mij niet? Of ik kijk er helemaal overheen.

Alvast Bedankt!

Gr

Kijk even bij de collectiefoto's van het jaar 2010-2011. Dan zie je foto's van de treasure Island.. vergelijk deze met die jij hebt en je weet of je de 2010 of 2011 versie hebt! Zo heb ik het ook gedaan.. ik heb 2011 Treasure Island en 2010 wodka blue en gorgeous :)

Staat ook gewoon op de cake zelf. heb net een partij gezien met het oude label en productie jaar 2011. Vind dat label er heel mooi uitzien. Moeten ze gewoon weer invoeren voor vast (misschien hebben ze dat dus ook wel al gedaan)

Bij de nederlandse beschrijving staat het onder of boven 'productienummer' ;)
Engelse beschrijving niet, dus even goed kijken :)
Ik heb 2maal 2011.

Deze pot (2011 versie) verliep bij mij niet goed. Hij knalde op 6 meter hoogte, de vonken vlogen zowat in onze ogen. Ik had naast deze pot ook de gorgeous en wodka blue (beiden 2010 versies) en deze presenteerde het minst van de drie. Gorgeous komt er volgend jaar weer in, wodka blue waarschijnlijk en deze niet!

1 schot dat laag knalde(wel hoog genoeg), rest knalde op goede hoogte, mooie pot verder, maar Gorgeous is stukken beter :)

Achja, deze komt op het 'misschien' lijstje :)

Helaas was deze bij mij niet geweldig matige boeketten zoals bij de demo's maar wel volle mines. Deze komt er volgend jaar niet in.

ik vond hem niet zo super, de gorgeous was veel en veel mooier.
ook de city lights kwam er veel beter uit !!

bij mij viel hij ook tegen, was die 26 euro echt totaal niet waard.
Draco van Thor, zelfde prijs, 500grams pot en was echt geweldig! volgend jaar kartonnetje:bye:

Back
Bovenaan