Transbomber

Hiermee begonnen om een beetje leuk te beginnen, maar toch een kleine teleurstelling hier na al het positieve hierboven (2017 versie). Niet de chaos waar ik op gehoopt had. De crashbox (2016 versie) was echt vele malen dikker en toch 1/3 goedkoper.

Doorlonten ging niet helemaal lekker jammer genoeg. En bij het aansteken ging die af in 2 seconden ik was net op tijd weg... Mooi was die zeker maar weet niet of ik hem volgend jaar weer neem.

Ik had deze ook bewust als finale. Ik had 2 2017 versies aan elkaar gelont. Ik een plankje tussen de dozen in zodat er een beetje meer spreiding in kwam. Dit was echt een top finale. de laatste cakes gingen precies tegelijk af.

Ik had de 2017 versie en had de lonten niet meer gecontroleerd. Na cake 1 ging cake 4 af en die was echt geweldig. Veel ooh’s en aah’s in de straat. Daarna stopte hij. Heb cake 2 en 3 daarna los aangestoken. Als hij mooi had gelopen was hij echt geweldig, cake 1 is inderdaaad wat aan de trage kant maar wat een geweld komt er na

Ik had twee 2016 Transbombers. De eerste in de vooravond had last van vonkoverslag en die was dus erg snel leeg. Bij de tweede dus maar een extra tussenschot geplaatst en dat ging prima! Wat een heerlijke bak was dit, het publiek heeft er ook van genoten. Het is niet de mooiste box maar wel een lekkere rammer.

na 3 schoten van cake 1 spatte deze uit elkaar, met als gevolg een hele boel crackling midden in de straat.

daarna liep hij gelukkig wel gewoon door naar cake 2 en schoot zonder problemen verder.

Wat een gave bak blijft dit! Had m als finale. Cake 1 idd rustig, hij schoot ook een stukje hoger als vorig jaar. Geen sterren terug koppen dit keer��

Die 4e cake blijft geniaal. Wat een geweld heerlijk��

De Beste Wensen Allemaal!!

Nou deze Rookie heeft dus ook voor het eerst ‘zijn’ TB, (V17) afgestoken gisteravond.
Wat een feest zeg!!,..erg onder de indruk en blij dat ik alles goed had geconstrueerd dankzij
al jullie goede tips en adviezen!,...nogmaals dank daarvoor!
Wat een ongelofelijk stuk VW is dit zeg,..het is al eerder geschreven hier op de site,.
Wat een bruut geweld uit zo’n relatief klein doosje.

Al met al,..dit smaakt naar meer!
Next year weer zo’n bak!,...of meer,..:-)
Wellicht er eerder bun zin want ik zag prijzen hier van rond de €75,- voorbij komen ala je rg vroeg bij bent?,,,,,

De Beste Wensen Allemaal!!

Nou deze Rookie heeft dus ook voor het eerst ‘zijn’ TB, (V17) afgestoken gisteravond.
Wat een feest zeg!!,..erg onder de indruk en blij dat ik alles goed had geconstrueerd dankzij
al jullie goede tips en adviezen!,...nogmaals dank daarvoor!
Wat een ongelofelijk stuk VW is dit zeg,..het is al eerder geschreven hier op de site,.
Wat een bruut geweld uit zo’n relatief klein doosje.

Al met al,..dit smaakt naar meer!
Next year weer zo’n bak!,...of meer,..:-)
Wellicht er eerder bun zin want ik zag prijzen hier van rond de €75,- voorbij komen ala je rg vroeg bij bent?,,,,,

Kan zelfs nog lager 70 euro en het eerste jaar zelfs 60

Back
Bovenaan